Nachtmerrie op KOS
#1
[Afbeelding: sl71ia.jpg]
Zo gaat Griekenland naar de bliksem toe!

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ja, een nachtmerrie! Grote fouten worden overal gemaakt. Wel een horror wanneer het je treft.
Quote
#3
Verschrikkelijk, geen woorden voor. het was bekend, maar nu met die foto 's van de kleine... En dat in een Europees land. Helaas is dit niet het eerste slachtoffer. Hoewel de nabestaanden dit niet zullen lezen: lieve mensen, ik wens u allen heel veel sterkte bij het verwerken van dit enorme verdriet., en hoop dat u dit verlies kunt verwerken en het kindje voor altijd een warm, geborgen plaatsje in uw hart heeft. Ik kan het beeld niet loslaten, hoewel ik weet dat kinderen en andere onschuldige mensen overal ter wereld slachtoffer zijn van oorlogen en ziektes. Dit was mogelijk te voorkomen geweest, dat maakt het zo erg. Voor de Troïka: is dit niet een aanleiding om de maatregelen menselijker te maken? Ik ben blij dat ik niet in uw schoenen sta, niet de dood van onschuldige slachtoffers van de bezuinigingen op mijn geweten heb.
Quote
#4
"Nachtmerrie", "Verschrikkelijk" Deze droeve feiten zijn toch niet 'nieuw' voor ons op Oriste? Of spreken de kleurige vogelhuisjes ons gewoon méér aan.....?
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#5
(21 October 2014, 19:35)Bart0riste schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"Nachtmerrie", "Verschrikkelijk" Deze droeve feiten zijn toch niet 'nieuw' voor ons op Oriste? Of spreken de kleurige vogelhuisjes ons gewoon méér aan.....?

Wat een ontzettend lullige opmerking Bart  Angry . Typisch weer een opmerking van het niveau 'Kretaclubje' down
Ook dit soort berichten kunnen hier aan de kaak gesteld worden.
Voor de betrokkenen is het zeker een nachtmerrie en zelfs méér dan verschrikkelijk.
Het zal je maar gebeuren zeg; moet er niet aan denken als ik naar m'n eigen kids kijk  Undecided
Quote
#6
Het spijt mij oprecht @Leon dat ik kennelijk met mijn (lullige) bijdrage jou heb gekwetst, dat was niet mijn intentie. Het enige wat ik duidelijk wilde maken dat de gewone Griekse bevolking al jaren gebukt gaat onder deze méér dan droeve omstandigheden. Het schrijnende bericht van Aleko zal voor de gemiddelde en frequente Oriste bezoeker toch geen verrassing zijn....? 

Jouw kreet "Kretaclubje" @Leon, kan ik trouwens hierin al helemaal niet plaatsen! 
Wat bedoel je eigenlijk hiermee......?  
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#7
...'Kom vanavond met verhalen' ...(Leo Vroman - deze keer wél goed).
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, ook al is het wel bekend.
Quote
#8
Heftig verhaal Aleko; ik moet er niet aan denken..........
Quote
#9
Ik heb het artikel gelezen en nog eens herlezen...
Ik vind gewoon geen woorden, behalve: vreselijk!
En in gedachten meeleven met de ouders.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#10
Voor mij idd niets nieuws en volgens mij ook niet echt van de crisis. Gezondheidszorg staat nu eenmaal op een veel lager pitje dan in West Europa.
Maar vreselijk blijft het.
Quote
#11
Ik weet niet of dit kindje uberhaupt gered had kunnen worden, maar voor de crisis was er wel een kinderarts in het zioekenhuis, in dit geval toch een flink verschil of je gelijk naar het ziekenhuis kunt gaan met je zieke kindje en daar je onderzoeken kunt doen. Of dat je zoals deze mensen van de een naar de andere dokterspraktijk moet rennen, en dus veel tijd verliest. 

Natuurlijk kan ik niet oordelen over andere ziekenhuizen in Griekenland. Maar de toestand in het ziekenhuis hier op Kos is er zeker op achteruit gegaan sinds de crisis.  
Mijn man heeft 2 hartinfarcten gehad hier op het eiland de laatste keer nu een jaar of 6 geleden, gelukkig was er toen een cardioloog in het ziekenhuis, en is alles goed afgelopen.  Maar nu zitten we dus al weer meer dan een half jaar zonder.  
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)