Grieksegids nieuws     
Griekse vogelhuisjes
#1
Photo 
    Kalimera aan alle leden (dus Griekenland-fans) van deze site !
Ik ben door Ger gevraagd om aan jullie mijn zelfgemaakte vogelhuisjes in Griekse look voor te stellen.
Als lid van diverse groepen op Facebook weet ik nu, dat iets wat als een leuk hobby begon , kan veranderen in een bijna volledig dagwerk...
Maar het is de moeite meer dan waard: de reacties bij het ontvangen van een bij mij besteld huisje zijn overweldigend !
Meer waardering kan geen enkel baas je geven ...
De reden voor het willen bezitten van zo een huisje zijn zo uiteen lopend als de diversiteit van modellen van mijn huisjes.
Of het nu het Grieks gevoel in je eigen tuin of een emotioneel vervanger voor de gemiste vakantie dit jaar of juist de herinnering eraan is -
het maakt niet uit: elk "klant" heeft zijn eigen belevenis en dat maakt het zo interessant ook voor mij.

Voor alle leden van Oriste reduceer ik de prijs van de huisjes van normaal € 15,50 op € 14,00 (ex. verzendkosten € 6,95 = mits in NL)

Ik zelf ben ook een Griekenland liefhebber.  
Wat ooit een haalbaar kaart leek, is getransformeerd tot een mooi droom: leven in Griekenland.

Benieuwd op jullie reacties op mijn entree bij Oriste, en Ger al vast hartelijk bedankend, wens ik alle leden nog een fijne dag !  

         
Quote
#2
Welkom op Oríste! Yvonne; leuk dat je de lezers van Oríste ook laat meegenieten van je leuke Griekse vogelhuisjes (maar ook al die andere leuke exemplaren). En tof dat je een korting geeft aan Oríste-leden.

Misschien moet je je website er nog even bij vermelden; dan kan iedereen zien wat voor mooie dingen je maakt.

En voor de leden die geïnteresseerd zijn: stuur Yvonne gerust een PB'tje met je gegevens......

Veel succes!

Ger
Quote
#3
Bedankt Ger voor dit warme ontvangst !!!

Mijn website is nog in opbouw - nog geen tijd gevonden om eraan te werken (Griekse vogelhuisjes maken ...!)
Toch bedankt voor het advies en de geboden mogelijkheden om ook al die ander "modellen" te kunnen laten zien.

Groet, Yvonne
Quote
#4
Kun je misschien hier wat foto's plaatsen, Yvonne?
Ik vind ze echt heel erg leuk !
Quote
#5
Hallo
Ik vind je vogelhuisje heel leuk om te zien. Lijkt mij inderdaad leuk dat je een aantal foto's kan plaatsen. Want heb je verschillende soorten.

Veel succes Marja
Quote
#6
Wat ontzettend leuk die huisjes, tot nu alleen 2 gezien en die zijn al leuk. Ik ben benieuwd naar de rest op jouw website straks  Smile
Jammer dat het verzenden naar Gr niet zo goedkoop is  Dodgy
Quote
#7
Och wat een leuk idee voor sinterklaas en kerst. Zag nog meer modellen op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Succes ermee, erg leuk
Quote
#8
Kalimera leden van Oriste !

Sinds kort ben ik een van jullie: ik ben een dus een nieuw lid.
Ger, de beheerder van deze site heeft mij benadert om ook aan jullie mijn vogelhuisjes voor te stellen - bedankt Ger voor deze mogelijkheid.

Hier een klein selectie van die huisjes:

[Afbeelding: f2k7ps.jpg]

[Afbeelding: x3h4j6.jpg]

[Afbeelding: a3e3cj.jpg]

[Afbeelding: jsyhix.jpg]

[Afbeelding: dnhy4h.jpg]

[Afbeelding: 28un0vo.jpg]

[Afbeelding: 2dhhawx.jpg]

[Afbeelding: jtpdft.jpg]

[Afbeelding: 24o4wlc.jpg]

Zoals al in mijn introduceer bericht reeds vermeld:  
voor alle Griekenland liefhebbers van deze site verlaag ik de koop prijs voor een vogelhuisje in Griekse kleuren
naar: € 14,00 (ex. € 6,95 verzendkosten).

Ik maak de huisjes zelf, wil zeggen : ik koop het hout, dan wordt gezaagd, geboord, geschuurd, gelijmd, genageld en geschroefd.
Op een lag grondverf breng ik dan de kleurtjes aan.  Na twee keer lakken zijn de huisjes dan klaar.

Uitgebreide informatie over het proces van maken, alle tot nu toe gemaakte modellen kan je op mijn Facebook pagina (yvonne.vanvelzen.73/photos_albums) vinden.
Voor diegene die willen weten wat anderen ervan vonden: kijk in het gastenboek op mijn website.

Ik wens jullie veel kijkplezier !

Groetjes, Yvonne


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#9
Wat vreemd ik had gereageerd met quote op Goedas en mijn reactie is nu verdwenen  Huh
Quote
#10
Erg leuke vogelhuisjes Yvonne  Smile
Ik neem binnenkort contact met je op. Eerst even kijken of m'n dochter er ook eentje wilt, zo ja dan bestel ik er meteen twee up
Quote
#11
Ons vogelhuisje valt de laatste weken erg in de smaak bij een koppeltje koolmeesjes:

[Afbeelding: 29wmjyf.jpg]
Quote
#12
(16 June 2016, 20:12)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ons vogelhuisje valt de laatste weken erg in de smaak bij een koppeltje koolmeesjes:

[Afbeelding: 29wmjyf.jpg]

Wat schattig Ger!!! De mijne is nog steeds niet bewoond helaas, maar waarschijnlijk omdat er katten rondlopen...wie weet ooit....maar evengoed een sieraad op mijn terras, ik vind ze zooooooo leuk!!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)