Mooie film over Corfu
#1
Ik heb al heel wat mooie filmpjes langs zien komen maar voor zover ik weet deze over Corfu nog niet:




En voor de mensen die Oríste nog niet zo lang kennen kijk eens in deze rubriek "het Youtube hoekje" voor veel meer mooie beelden uit Griekenland:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Er bestaat ook een dergelijke film van Lesvos. Hieronder de link naar YouTube:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
De Griekenland films van Robert Polasek zijn voor mij ABSOLUUT THE BEST.

Kijk hier voor een overzicht: 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&highlight=POLASEK
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Een nieuwe docu over Corfu Patrick 0 1.220 21 February 2022, 14:37
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)