Fodelianakis olijfolie                 
Mijn vogelhuisjes: NL > Athene, NL > Kos ...
#1
Hoe intens moet die vreugde zijn, als een vogelhuisje vanuit Nederland naar Athene of zelfs naar Kos laat verzenden ?!!

Ik mocht het mee maken ...!
Via Facebook met elkaar in contact gekomen, hebben hun mijn zelf gemaakte vogelhuisjes in Griekse kleuren gezien en bestelt.
Hun reactie bij ontvangst was hartverwarmend en dat is nu dit eigenlijk leuke aan het verhaal.

Hier de foto's die hun hebben gestuurd:

 [Afbeelding: 2ymg0wp.jpg]    [Afbeelding: 2v0cs35.jpg]   [Afbeelding: nmddlw.jpg] 

En vandaag kreeg ik deze foto vanuit Waalwijk toegezonden:

[Afbeelding: 15qzx4i.jpg]

Ondanks dat ik nog geen week lid bij Oriste ben , heb ik toch ook al hier liefhebber van mijn vogelhuisjes in Griekse kleuren ...

Heb je ook interesse ? Stuur me gewoon een mail. Ik wens jullie nog een fijne maandag avond - met hier nog bijna Griekse temperaturen ... Smile Groet, Yvonne
Quote
#2
Hoeveel aandacht kunnen we genereren voor vogels in nood in Griekenland of in Griekse sfeer hier dan wel in Griekenland? Moet over dit onderwerp telkens een nieuwe topic worden geopend? Dit is mij te veel reclame in de zin van Loekie, hoe leuk de huisjes ook zijn. Graag on topic blijven.
Quote
#3
Goede avond Erwin,

jammer, dat ik blijkbaar een foutieve stap heb gezet, door zoals jij het noemt weer een "nieuwe topic " te openen.
Maar je zult het ook anders kunnen bekijken: i.p.v. misplaatste reclame is het misschien ook nog de onwetendheid van een nieuw lid in de zin van: hoe en waar plaats ik wat.
Toch bedankt voor je opmerking - ook zo leer ik natuurlijk.


Multiquote:Hoeveel aandacht kunnen we genereren voor vogels in nood in Griekenland of in Griekse sfeer hier dan wel in Griekenland? Moet over dit onderwerp telkens een nieuwe topic worden geopend? Dit is mij te veel reclame in de zin van Loekie, hoe leuk de huisjes ook zijn. Graag on topic blijven.
Quote
#4
Geen probleem. Vind je huisjes overigens erg leuk. Helaas komen op mijn balkon weinig geverderde vrienden. Anders bestelde ik er gelijk een.
Quote
#5
(20 October 2014, 20:27)Erwin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Geen probleem. Vind je huisjes overigens erg leuk. Helaas komen op mijn balkon weinig geverderde vrienden. Anders bestelde ik er gelijk een.
 



Dat vindt ik nu een echt sportieve reactie Erwin !
Quote
#6
Ach Erwin, Martin laat ook geen topic onbenut om zijn wijnen te promoten dus ... Geen verwijten aan een nieuw lid.

Yvonne, ze zijn echt gaaf! Kom er binnenkort bij je op terug.
Quote
#7
Ook ik vind de huisjes erg leuk zoals je weet  Smile trek je niets aan van de negatieve reacties hier, ze hebben waarschijnlijk niets anders te doen  Tongue Ik ga er zeker 3 of 4 bij je bestellen deze winter, ik kom er op terug!
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kos JA of Kos NEE. Cor Nieuw Vennep 3 1.817 24 August 2018, 10:46
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)