Vakantiewoning te koop Leptokaria Thesprotia Epirus
#1
Wij bieden onze vakantiewoning te koop aan. In bijgaand filmpje hebbe we foto's en een beschrijving opgenomen.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Mooi huisje, weliswaar niet meer voor mij bestemd vermits ik zelf mijn stekkie al heb in Griekenland maar...
tip... misschien de vraagprijs erbij zetten? Reden van verkoop?
Zeer mooi tuin(tje) maar de Griekse normen en klimaat kennende... veel onderhoud en inzet om dit zo te houden...
Jammer genoeg blijkbaar ver verwijderd van't zee'tje...
Quote
#3
Bij interesse mag iedereen zich melden en een bod doen. Eén op één kunnen wij prijs melden. Tuin is onderhoudsarm wat heggen en gras. Voor geringe vergoeding doer iemand het voor je
Quote
#4
Reden van verkoop is dat onze moeder, die er jaarlijks op vakantie gaat, dit niet meer in haar eentje kan onderhouden en wij als kinderen vooral andere vakantiebestemmingen kiezen. Verkoop overigens wel met pijn in ons hart want het is jarenlang ons familie en vakantiehuis geweest en van de grond af aan jaar na jaar is opgebouwd.
Quote
#5
Alvast veel succes met de verkoop!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)