Grieksegids nieuws
Goedkoop hotel luchthaven athene
#1
Wegens een héél vroege terugvlucht (06u30) moeten we dus reeds om 5u in de luchthaven van Athene zijn. We zijn op zoek naar een goedkoop hotel (+eventueel shuttle service zo vroeg in de morgen) vlakbij de luchthaven in Athene. Daar het enkel is om enkele uurtjes te kunnen slapen, moet het helemaal geen luxe zijn. Heeft iemand van jullie een tip of ervaringen?
Quote
#2
Hallo,als je zoekt op google : hotel airport athens kom je er al aardig wat tegen. Succes.
Quote
#3
Hoi,
Zelf hen ik via Booking.com een paar keer een goedkoop hotel geboekt in de buitenwijk van Athene Glyfada. 20 Euro per nacht.
Dit was nog in de tijd dat Olympic  Airlines van Amsterdam naar Athene vloog.
Ik ben alleen de naam kwijt,de bus naar de Airport gaat 24 uur ieder kwartier.
Succes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#4
Hallo Kielaa,

Glyfada en Voula zijn goede wijken om te overnachten als je gunstig t.o.v. het vliegveld wil zitten. Je kunt op booking.com ook zoeken op wijken. Let in deze wijken wel een beetje op: als het echt heel goedkope hotels zijn, zoals de genoemde 20 euro, dan is het waarschijnlijk een hotel met 'benefits', oftewel een hoerenkast. Als je daar geen last van hebt, ook goed, maar heb je hier geen zin in dan weet je het nu. Overigens het niet in maar vlakbij deze wijken ook vaak als vliegveld-hotel aanbevolen Hotel les Amis heeft dezelfde kenmerken. Als je een héle grote spiegel in je slaapkamer wil moet je daar wezen.[Afbeelding: biggrin.gif]
Je kunt op booking ook met google maps zoeken. Als je dan een beetje rond Attiki Odos gaat zitten (wijken bv: Pentelis, Agia Paraskevi) vind je ook hotels voor rond de 50 a 60 euro, en dan zit je misschien nog wel dichter bij het vliegveld, zo'n minuut of 20 a 30. Ik noem het Park Hotel (sober maar schoon en efficiënt) en Acropol (iets sjieker maar prettig). In Glyfada zit je gezelliger, maar als je alleen komt om te slapen kun je net zo goed dicht bij de snelweg gaan zitten, dat scheelt toch weer wat reistijd in de ochtend.
Omdat wij altijd met een huurauto zijn weet ik niet of genoemde hotels shuttleservice verzorgen, maar dat vermeldt booking wel. 
Veel succes!

Stella M.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hotel Athene gemakkelijk bereikbaar vanuit Piraeus en Luchthaven kielaa 27 14.943 15 January 2015, 20:16
Laatste bericht: kielaa

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)