Vogelhuisjes - nieuw introductoe
#1
Kalispera aan alle leden (dus Griekenland-fans) van deze site !
Na mijn mislukte introductie (volgens Ger storing op de server) was mijn bericht maar heel even op het portaal voor alle leden zichtbaar.
Vandaar nu deze tweede poging.
Met wel bijna dezelfde tekst maar al verkleinde foto's.

Ger heeft me benadert om ook aan jullie mijn zelfgemaakte vogelhuisjes - en met name die in Griekse look - voor te stellen.
Als lid van diverse groepen op Facebook weet ik nu, dat iets wat als een leuk hobby begon , kan veranderen in een bijna volledig dagwerk...
Maar het is de moeite meer dan waard: de reacties bij het ontvangen van een bij mij besteld huisje zijn overweldigend !
Meer waardering kan geen enkel baas je geven ...

Als zelf Griekenland liefhebber zijnde reduceer ik voor alle leden van Oriste de prijs van het "Griekse" huisje van normaal € 15,50  naar  € 14,00 (ex. verzendkosten € 6,95  mits in NL)

Uitgebreide informatie over het proces van maken, alle tot nu toe gemaakte modellen kan je op mijn Facebook pagina (yvonne.vanvelzen.73/photos_albums) vinden.
Voor diegene die willen weten wat anderen ervan vonden: kijk in het gastenboek op mijn website:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Benieuwd naar jullie reacties, en Ger nog eens hartelijk bedankend, wens ik alle leden nog een fijne avond.  
Groet, Yvonne

[Afbeelding: n6vn03.jpg]              [Afbeelding: 2a8rr5j.jpg]                    [Afbeelding: 1zfsopz.jpg]


[Afbeelding: 35cqwcj.jpg]             [Afbeelding: 11j4sxl.jpg]                    [Afbeelding: wmo7zo.jpg]


[Afbeelding: efja6e.jpg]                 [Afbeelding: bgql21.jpg]                    [Afbeelding: dwpcpd.jpg]
   
Quote
#2
Welkom hier op het Oriste forum Yvonne.
Wat maak jij leuke huisjes! Ik ga er zeker 1 of 2 bij jou bestellen!
Quote
#3
Bedankt voor je prettige reactie Sophia.

Multiquote:Welkom hier op het Oriste forum Yvonne.
Wat maak jij leuke huisjes! Ik ga er zeker 1 of 2 bij jou bestellen!
Quote
#4
Zojuist in een somber Nieuw Vennep een stuk vrolijkheid ontvangen. Ziet er leuk en verzorgd uit. Inderdaad leuk als blijmakertje met Kerst of zo.
Cor.
Quote
#5
Het huisje met nummer 34 staat hier te pronken! Het staat nu nog binnen, maar straks gaat het naar buiten voor nieuwe bewoners Wink! Eentje die ook weg is van Griekenland waarschijnlijk..... Cool
Quote
#6
Superleuk zeg. Wat een kunstwerkjes...
Quote
#7
Hallo Yvonne

Heb er via je site een besteld
Zien er in elk geval zeer leuk uit Rolleyes
Quote
#8
De vogeltjes in Heerlerheide zitten er deze winter warmpjes en luxueus bij:

[Afbeelding: 1y1x90.jpg]

Met hun eigen satellietschoteltje kunnen ze zelfs Griekse televisie kijken Big Grin

[Afbeelding: 6z4ih2.jpg]

Toch maar even het bewijs dat Yvonne huisjes 'op maat' levert  Wink

Erg leuk bedacht én gemaakt hoor Yvonne, ik heb er al héél wat leuke reacties over gekregen. Het spreekt voor zich dat ik die mensen meteen naar je website/facebook heb doorgestuurd up
Quote
#9
Hierbij wil ik Yvonne nogmaals een groot compliment geven voor de leuke huisjes die zij maakt  Smile
En die van Ger.....hilarisch!!!!!! Met schotel!!  Big Grin
Quote
#10
(09 November 2014, 18:21)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De vogeltjes in Heerlerheide zitten er deze winter warmpjes en luxueus bij:

[Afbeelding: 1y1x90.jpg]

Met hun eigen satellietschoteltje kunnen ze zelfs Griekse televisie kijken Big Grin

[Afbeelding: 6z4ih2.jpg]

Toch maar even het bewijs dat Yvonne huisjes 'op maat' levert  Wink

Erg leuk bedacht én gemaakt hoor Yvonne, ik heb er al héél wat leuke reacties over gekregen. Het spreekt voor zich dat ik die mensen meteen naar je website/facebook heb doorgestuurd up

Vooral dat Kreta blauw met wit is echt mijn kleur, @Ger jou huisje heeft voor mij een bekend huis nr in een straat op Genhei. Cool
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Ja, super leuk! Heb ook een "Griekse" besteld. ( nee jongens! een vogelhuisje!)
Ga het binnenkort in Harlingen bij mijn kleinzoon ophangen.
Het staat nu nog op de kast, maar open doekjes voor Yvonne.
Quote
#12
Net mijn twee bestelde vogelhuisjes ontvangen..... GEWOON SUPER MOOI!!ghost
Yvonne, mijn complimenten en ga zo door.
Zal alle mensen die ze net zo mooi vinden doorsturen naar je site.
Hij krijgt bij mij, tussen de verzamelde Griekse spullen, een mooi plekje in de tuin.
BEDANKT...efcharisto

Groet Ostria.
Quote
#13
(15 November 2014, 14:57)ostria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Net mijn twee bestelde vogelhuisjes ontvangen..... GEWOON SUPER MOOI!!ghost
Yvonne, mijn complimenten en ga zo door.
Zal alle mensen die ze net zo mooi vinden doorsturen naar je site.
Hij krijgt bij mij, tussen de verzamelde Griekse spullen, een mooi plekje in de tuin.
BEDANKT...efcharisto

Groet Ostria.

Bedankt Ostria voor je enthousiaste reactie !

Ook voor jou een fijn weekeind ... Smile
Groetjes,
Yvonne Smile
Quote
#14
Niet dit:

[Afbeelding: 3536251.jpg]


... maar dat:  

[Afbeelding: 2ijnrdh.jpg]


is de haardloper bij de Oriste leden !!!

Bedankt voor jullie interesse en zo hartelijke waarderingen !  animated flag   sirtakisirtakisirtaki   animated flag
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)