Net satellieten ... !
#1
Bij het bladeren in "oude" Griekenland foto's zag ik deze weer en moest direct aan Ger en zijn hobby denken: satellieten ...

[Afbeelding: 29az8ld.jpg]
Quote
#2
Wat zijn ze prachtig he, de Hibiscus, ik heb daar een enorm lange struik van :) ongeveer 40 meter.
Quote
#3
Foto graag Sophia Wink
Quote
#4
(25 October 2014, 00:01)Yvonne08 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Bij het bladeren in "oude"  Griekenland foto's zag ik deze weer en moest direct aan Ger en zijn hobby denken: satellieten ...

Misschien heb je de satellietschotel-fabrikanten wel op een idee gebracht Yvonne; Een schotel met zo'n prik erop zou véél mooier uitzien dan al die lelijke metalen dingen waar je de stad vaak mee ziet volhangen Wink

Of, als iedereen inmiddels een vogelhuisje van je heeft aangeschaft, misschien een nieuwe uitdaging voor jou: een schotel in Griekse kleuren met hibiscus-print?  Big Grin
Quote
#5
Nou deze Passiebloem, foto is genomen in de Botanische garden op Kreta, onder Chania,  komt er OOK wel voor in aanmerking
Quote
#6
(25 October 2014, 19:19)de machinist schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nou deze Passiebloem, foto is genomen in de Botanische garden op Kreta, onder Chania,  komt er OOK wel voor in aanmerking

Ja die zou idd ook kunnen ...
Quote
#7
(25 October 2014, 08:54)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Foto graag Sophia Wink

Even geduld tot het voorjaar, er zit bijna geen bloem meer in  Wink
Ik heb nog wel een foto van dit voorjaar van 2 bloemen die probeer ik hier te plaatsen met TinyPic maar lukt niet, krijg 
Error 503 Service Unavailable
Quote
#8
(26 October 2014, 09:42)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb nog wel een foto van dit voorjaar van 2 bloemen die probeer ik hier te plaatsen met TinyPic maar lukt niet, krijg 
Error 503 Service Unavailable

Dat gebeurt inderdaad wel eens; dan ligt Tinypic er even uit. Als je het even later probeert lukt het in de meeste gevallen weer.
Quote
#9
Niet echt "antenne-achtig"deze bloem, maar vond hem ook wel mooi. Lijkt voor mij meer op een flesseragger Big Grin Gefotografeerd in april dit jaar in Loutra Edipsou op Evia.

[Afbeelding: 30awa3m.jpg]


[Afbeelding: 2hh27bq.jpg]
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#10
[quote='JohanV' pid='36619' dateline='1414315006']
Niet echt "antenne-achtig"deze bloem, maar vond hem ook wel mooi. Lijkt voor mij meer op een flesseragger Big Grin Gefotografeerd in april dit jaar in Loutra Edipsou op Evia.

[Afbeelding: 30awa3m.jpg]


[Afbeelding: 2hh27bq.jpg]


Echt een mooi foto en een fantastisch plant JohanV !
Dit zou ik ook voor mijn huisdeur willen zien ..
Quote
#11
 Voor de huisdeur staat bij ons hier thuis deze plant.(de calistemon ) In 2010 hebben wij 'm gekocht op de Pilion en heel klein meegenomen in de koffer.
En jawel hij sloeg aan,staat weliswaar in een pot maar is heel erg gegroeid.We zetten 'm wel als het gaat vriezen binnen.En dan maar afwachten wat het wordt tot nu toe steeds in bloei!
Quote
#12
Dank je Marianne! Weet ik wat ik op de foto gezet heb! Kan ik mijn foto-bijschrift ook bijwerken!duimpie
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#13
Ik bedacht me even later dat ik er eigenlijk had moeten zetten:die plant of de "flessenrager",want nu is het misschien net alsof er nog een foto van een of andere plant volgt.Maar Johan V gelukkig heb je het begrepen.
Quote
#14
(26 October 2014, 11:57)Yvonne08 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Echt een mooi foto en een fantastisch plant JohanV !
Dit zou ik ook voor mijn huisdeur willen zien ..
Nou hier staat dat  ONDING al voor de 3e keer dit jaar in bloei, en zelfs met deze kou stikt het van de wespen erom heen.... of zijn het bijen????
Je  moet er met een grote boog omheen lopen om niet aangevallen te worden, en als zij gaan uitvallen.... één dikke plakkerige koek.
Hij staat bij de buren,  bij ons zal hij dus NOOIT in de tuin komen, het is wel een mooie struik.... bij een ander in de tuin  Big Grin
Quote
#15
[Afbeelding: 25u39mx.jpg]

Volgens mij is het nu gelukt  Smile Deze foto is van dit voorjaar.
Quote
#16
(26 October 2014, 16:40)Marianne schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik bedacht me even later dat ik er eigenlijk had moeten zetten:die plant of de "flessenrager",want nu is het misschien net alsof er nog een foto van een of andere plant volgt.Maar Johan V gelukkig heb je het begrepen.

Big Grin
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#17
(26 October 2014, 11:57)Yvonne08 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Echt een mooi foto en een fantastisch plant JohanV !
Dit zou ik ook voor mijn huisdeur willen zien ..
Nou hier staat dat  ONDING al voor de 3e keer dit jaar in bloei, en zelfs met deze kou stikt het van de wespen erom heen.... of zijn het bijen????
Je  moet er met een grote boog omheen lopen om niet aangevallen te worden, en als zij gaan uitvallen.... één dikke plakkerige koek.
Hij staat bij de buren,  bij ons zal hij dus NOOIT in de tuin komen, het is wel een mooie struik.... bij een ander in de tuin  Big Grin
[/quote]


Ha,ha,ha .... !! Het onding - die is leuk! Maar ik snap wel je redenering Machinist ! Wat mij echt aan het grijnzen maakt is dat je blijkbaar het verschil niet weet tussen een wesp en een bij ...maar ook dat kan ik weer begrijpen : op afstand zou ik er ook moeite mee hebben zonder de jampotten op mijn neus ...Smile

Je hebt wel een erg aansprekend manier van schrijven, ik kan dit zeer waarderen en hoop daarom nog meer van je te kunnen zien in dit forum!
Quote
#18
(26 October 2014, 18:08)Sophia schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 25u39mx.jpg]

Volgens mij is het nu gelukt  Smile Deze foto is van dit voorjaar.

Echt mooi Sophia en ik vindt, ze staan duidelijk op : "ontvangst" !!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)