ferry piraeus - patmos
#1
Beste Griekenlandfans,

Sinds vorige week ken ik deze site en vind erg leuk en boeiend om alle met betrekking tot Griekenland te lezen. Ik kom er al vanaf 1976 ( met tussenpozen, want toen de kinderen klein waren, lukte dat niet).
Ik heb wel een vraag en ik hoop dat iemand er een antwoord op heeft.
Komende zomer (augustus) gaan we met de boot van Piraeus naar Patmos. De ferry tijden zijn nog niet bekend, maar ik ga er vanuit dat dat ongeveer hetzelfde zal zijn als afgelopen jaren.
Weet iemand hoe dat tot op heden gegaan is in de zomer? Welke dagen gaat er een ferry? We willen vast een appartement boeken en het is handig te weten wanneer we aan zullen komen.
Vriendelijke groet en fijne zondag

Karien
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






op deze site staan de tijden en dagen t/m 31/3/2015 zo krijg je alvast  een idee ......

groetjes, metaxa 
Quote
#3
Bluestarferries gaan zowat elke dag (met uitzondering van zondag). Zie de link die @Metaxa aangaf

2de optie kan zijn: Aanvliegen op Kos en van daaruit met catamaran van Dodekanisos seaways naar Patmos.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Hou er wel rekening mee dat augustus de drukste tijd is en voor catamarans een boeking vooraf misschien noodzakelijk is. Zeker in de periode rond 15 augustus.

Op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kan je een simulatie maken met bv. data in augustus '14 om te zien wanneer er welke verbinding met Patmos was.

Handige informatie kan je ook vinden op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Dank je, ik zal de site van open seas gaan bekijken. We hebben vrienden in Athene, die we graag bezoeken tijdens onze vakanties, vandaar dat we liever via Athene gaan. En een bijkomend voordeel is, dat we redelijk goedkope tickets hebben van Transavia en zij vliegen vanuit Eindhoven (onze woonplaats) naar Athene.
Quote
#5
Voor ferry routes kan je ook kijken op:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Bijvoorbeeld: Piraeus-Patmos:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&SchMonth=0&SchYear=0&CompanyID=&SortType=&AroundDate=0&Origin=EGR1AP70PIRTZE,166,8&Destination=EGRSDO24PIL,11429,7
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#6
Let er wel op dat de exacte dagen soms pas een maand van te voren definitief zijn ...
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ferry Piraeus - Astypalea Esther Corfu 7 1.778 11 September 2021, 22:08
Laatste bericht: Nanny
  Met de ferry van Piraeus naar Kastellorizo in 2006 Patrick 0 849 03 January 2020, 18:32
Laatste bericht: Patrick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)