Terugkeer naar het dorp
#1
Kalimera vanuit Kythira,

Gisteren zond ALPHA TV 'Epistrofi sto chorio' (Terugkeer naar het dorp) uit. Dit keer viel de eer te beurt aan Kythira! Ruim 1,5 uur lang prachtige beelden, interviews en dans van het eiland. Hieronder staat de link naar de betreffende uitzending. Geniet ervan: 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De opnames vonden overigens plaats in september. Na een aantal weken wachten, zat heel Kythira gistermiddag gekluisterd aan de televisie. En vanochtend, op het dorpsplein van Potamos, raakte men niet uitgepraat over de mooie uitzending. Schouderklopjes over en weer, complimenten en veel blije gezichten. Het is en blijft een feest om op dit eiland te wonen.

Wil je overigens op de hoogte blijven van kleine dagelijkse belevingen op dit wandeleiland, kijk dan regelmatig op ons weblog:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Veel groeten vanuit Potamos,

Frank
pyrgos house
Quote
#2
De uitzending gezien.Wel goede promotie voor het eiland! En daar was tussen de dansers een heel erg bekend persoon te zien!!!
Inderdaad een feest om op dit eiland te wonen!
Quote
#3
Frank bedankt voor het plaatsen van de link.
We hebben er met veel plezier naar gekeken op mijn grootbeeld TV !
Als bewijs dat we er ook waren zie mijn opname ! 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  

Groeten van Maria en Christos.
Quote
#4
Chris, ook jouw opname gezien,vanuit een geheel andere hoek ,leuk!
Quote
#5
Frank, met veel plezier naar de film gekeken..... prachtig.
Altijd fijn om wat van het prachtige eiland te zien, verheugen ons nu al op mei 2015.
Dit keer bezoeken we eerst Kythira en daarna Chios.
Quote
#6
Als ik op de link klik, dat blijft ie maar zoeken, de film wil niet starten Angry
Hoe kan ik dat verhelpen??
Quote
#7
bij mij idem: alleen een zwart gat, geen film te bespeuren.
Quote
#8
Beste forum leden...
Voor diegene die de film graag wil bekijken en bovenstaande link niet lukt.
Ga naar de site van Frank...
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




, dan naar Heel Kythira voor de televisie, daar staat een link en lukt het wel
Veel kijk plezier!!
Quote
#9
Ostria, heb jouw tip opgevolgd, maar het resultaat is nihi ; het beeld blijft zwart. Helaas..............
Quote
#10
(02 November 2014, 13:53)Christos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Frank bedankt voor het plaatsen van de link.
We hebben er met veel plezier naar gekeken op mijn grootbeeld TV !
Als bewijs dat we er ook waren zie mijn opname ! 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  

Groeten van Maria en Christos.

Leuke film - echt heel mooi om ernaar te kunnen kijken (zeker als je er zelf niet bij kon zijn ...)
Quote
#11
Aan alle Kythira- en andere Griekenlandliefhebbers,

De link van Alpha TV werkt inderdaad niet meer (althans, alleen het geluid doet het - de beelden moeten we erbij denken...). Kennelijk zendt Alpha TV de nieuwe uitzendingen slechts een paar dagen via WebTV uit. Maar geen nood: zie hieronder een link van youtube, en iedereen kan weer genieten van beeld en geluid!!

Veel plezier,

Frank
Pyrgos House Kythira

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#12
Dank voor het delen op Youtube! En voor allen, het zwarte gat komt bij geregeld voor op de tablet. Op laptop werkt het dan soms wel (dit keer niet getest)
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)