Foto's van Griekse deuren en of ramen
#41
Mooie foto's allemaal! Ik heb er ook nog wel een paar, ik krijg het alleen niet voor elkaar om ze te plaatsen Sad
Quote
#42
(01 November 2014, 18:18)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(01 November 2014, 18:10)Ellen47 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik zie dus helemaal geen foto's, doe ik iets fout?

Misschien heb je iets fout staan in je browser Ellen? Ligt er een beetje aan welke je gebruikt maar bijvoorbeeld staat  er een/geen vinkje bij 'Laat afbeeldingen(niet) zien' of iets in die trant. Probeer het eens met een andere andere browser (Google Chrome bijvoorbeeld).


Hier werkt alles op Internet Explorer, Google Chrome en Firefox en aan de reacties te zien kunnen andere forumleden alles wél zien.

Ik zie trouwens dat je 'nieuw' bent op Oriste dus:

[Afbeelding: kalosirthate.jpg]   oftewel hartelijk welkom op Oríste! véél lees- en schrijfplezier hier.

Ja ik ben hier inderdaad nieuw en ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe alles werkt, maar inmiddels kan ik de foto's zien alleen kan ik ze niet zelf plaatsen. Misschien komt dat omdat ik alleen vanaf mijn tablet werk. Er is hier zoveel te zien en te doen erg leuk! Bedankt Ger! Big Grin Big Grin Big Grin
Quote
#43
(02 November 2014, 09:59)Ellen47 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Mooie foto's allemaal! Ik heb er ook nog wel een paar, ik krijg het alleen niet voor elkaar om ze te plaatsen Sad

Hier staat omschreven hoe je eenvoudig foto's kunt plaatsen Ellen:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#44
[Afbeelding: 2njf1h4.jpg]
wat er nog over is van  een deur , grotwoning op Naxos
Quote
#45
(31 October 2014, 17:34)ostria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hier komen er een paar!!
Heb er wel 100!!

[Afbeelding: 22cf1t.jpg]



Ja, prachtig Ostria - meer valt er niet over te zeggen.... !
Quote
#46
Ik vond ook nog een paar deuren....

[Afbeelding: 2rr298p.jpg]
Quote
#47
[Afbeelding: 2w6tqhi.jpg]
Quote
#48
[Afbeelding: s64t9s.jpg]
Quote
#49
de bekende deur van kythira

[Afbeelding: 16061rs.jpg]
Quote
#50
Tja, wie van de Kythira-gangers kent déze nou niet Wink 

[Afbeelding: 2360.jpg]
Quote
#51
GER ik denk dat het deze is 1996
[Afbeelding: 25tzy48.jpg]
Quote
#52
(01 November 2014, 14:32)ostria schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Heel mooi Metaxa,
En er zijn er nog zo veel te vinden op Chios.
Gelukkig ben ik niet de enige!

Nou Ostria, dat ben je ZEKER NIET !!!!
Ik sta al met open mond naar al die foto's te kijken en te lezen wat men erover zo te vertellen heeft...
Wij zijn dan wel uniek , maar de enige zijn wij beslist niet.
En maar goed ook ... !
Quote
#53
(05 November 2014, 19:53)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Tja, wie van de Kythira-gangers kent déze nou niet Wink 

[Afbeelding: 2360.jpg]

IK - ik kende deze nog niet !
Maar ik ken ook Kythira niet ....

Het is wel een echte beauty !!
Quote
#54
[Afbeelding: 27yydc9.jpg][img]
Quote
#55
[Afbeelding: 2w1wchz.jpg]
Quote
#56
[Afbeelding: 30csxfd.jpg]
Quote
#57
[Afbeelding: 1zfuejs.jpg]
Quote
#58
[Afbeelding: 2cprjtc.jpg]
Quote
#59
@Grek,

Je foto's zijn prachtig, maar doordat je ze zo groot upload kan je ze niet in één keer bekijken, wat veel afbreuk doet aan je foto's. Je blijft scrollen zeg maar. Als je de lange zijde bv verkleind naar 860 pix, kan iedereen ze beter bewonderen. Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#60
komt natuurlijk omdat ik achter een 26 inch scherm zit,ik krijg ze gewoon geheel op het scherm
maar ik ga ze kleiner maken,kan iedereen ze goed zien,bedankt voor de tip,ga er een proberen
Quote
#61
[Afbeelding: 6eof7s.jpg]
Quote
#62
[Afbeelding: wuqvzo.jpg]
Quote
#63
@Grek:

duimpie
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#64
[Afbeelding: 6pu4jd.jpg]
Quote
#65
[Afbeelding: zo802p.jpg]
Quote
#66
(07 November 2014, 21:43)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: zo802p.jpg]

En weer kan ik me niet inhouden om het aan jou Grek en iedereen te laten weten: prachtige foto's !!!
Konden al die oude deuren aan ons maar hun verhaal vertellen .....

Bedankt Grek voor het mogen mee genieten !

p.s. en de tip van JohanV was ook goud waard - want hij heeft gelijk: het kijkgenot is groter, nu de foto's een wat kleiner formaat hebben ...
Quote
#67
Chania stad

[Afbeelding: 2564v1e.jpg]
Quote
#68
[Afbeelding: 280qq07.jpg]
Quote
#69
Mijn eigen voordeur  Tongue

[Afbeelding: 29gbc7l.jpg]
Quote
#70
[Afbeelding: 2wf72v8.jpg]
Quote
#71
[Afbeelding: 2rgj9g3.jpg]
Quote
#72
[Afbeelding: 2b85xu.jpg]
Quote
#73
[Afbeelding: vrpzzn.jpg]
Quote
#74
Prachtig al die deuren, deze hebben wij afgelopen zomer gemaakt in Kardamili, Peloponnesos!
[Afbeelding: n1a551.jpg]
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#75
[Afbeelding: 25arr80.jpg]
Quote
#76
[Afbeelding: 30agayw.jpg]
Quote
#77
[Afbeelding: 9j0v91.jpg]
Quote
#78
Oh wat leuk Grek, deze deur staat ook op mijn foto-collage (zie nr 46)... op Kreta genomen , maar ik weet niet meer waar ...
Quote
#79
deze is genomen aan het oude turkse gedeelte van chania stad
Quote
#80
[Afbeelding: t9bcjr.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)