Grieksegids nieuws
Foto's van Griekse deuren en of ramen
#81
[Afbeelding: 34zavjb.jpg]
Quote
#82
(10 November 2014, 18:41)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 2rgj9g3.jpg]

Dit lijkt bijna op een schilderij Grek....

Sorry, ik weet dat men niet op elk foto commentaar zou geven, maar soms zijn de handen sneller dan het verstand ...
Quote
#83
CHIOS

[Afbeelding: 1250zdu.jpg]
Quote
#84
CHIOS

[Afbeelding: al2e0l.jpg]
Quote
#85
Selia zuid kreta[Afbeelding: 18j4fa.jpg]
Quote
#86
[Afbeelding: 2ebsvi1.jpg]
Quote
#87
[Afbeelding: 25kk75t.jpg]
Quote
#88
[Afbeelding: 2qaid8g.jpg]
Quote
#89
(17 November 2014, 18:51)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[Afbeelding: 2qaid8g.jpg]



Dit WAS ooit een deur ...
Quote
#90
[Afbeelding: r9nd3d.jpg]
Quote
#91
[Afbeelding: 4iy2cw.jpg]

Nissyros
(toch ook prettig om hier te ervaren dat ik niet de enige ben met die tic voor deuren Angel)


[Afbeelding: 156g0f5.jpg]
Hettepet's signatuur 'Crete...' and my heart beat fast."
Kazantzakis
Quote
#92
[Afbeelding: 2vwgqad.jpg]
Quote
#93
[Afbeelding: iwm0df.jpg]
Quote
#94
[Afbeelding: 25a800l.jpg]
Quote
#95
[Afbeelding: 2yuaq7r.jpg]
Quote
#96
Nog een paar Griekse deurtjes....
[Afbeelding: ekg4cn.jpg][Afbeelding: 2n9lsar.jpg]
Quote
#97
hihi @Debs. We hebben 2 dezelfde  deuren op de foto gezet ... deze rechter foto en nog 1  van Kokkari zo,n gammele witte  ( zie 46) Sommige deuren hebben blijkbaar  dezelfde aantrekkingskracht!
Quote
#98
[Afbeelding: 2jcuhj.jpg]
Quote
#99
(19 November 2014, 23:22)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hihi @Debs. We hebben 2 dezelfde  deuren op de foto gezet ... deze rechter foto en nog 1  van Kokkari zo,n gammele witte  ( zie 46) Sommige deuren hebben blijkbaar  dezelfde aantrekkingskracht!

Die gammele witte herkende ik inderdaad toen jij hem plaatste @Wilma. Voor deze blauwe moest ik even goed kijken, komt denk ik omdat jij alleen de deur genomen hebt en ik de ramen erbij. Het zijn inderdaad mooie exemplaren die misschien nog wel meer mensen vastgelegd hebben. Vooral die witte vond ik heel mooi. Wel een beetje dubbel vind ik het vaak, want het is natuurlijk allemaal vervallen en verwaarloosd en dat is ook wel triest maar het levert wel mooie plaatjes met karakter op.
Quote
(19 November 2014, 23:22)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hihi @Debs. We hebben 2 dezelfde  deuren op de foto gezet ... deze rechter foto en nog 1  van Kokkari zo,n gammele witte  ( zie 46) Sommige deuren hebben blijkbaar  dezelfde aantrekkingskracht!

Ja Wilma - gek he ?! Dit vindt ik nu weer zo leuk om bij jou te lezen !
Nog zo een deur-gek op Oriste !! Welkom in de club Wilma !! Smile
Quote
[Afbeelding: 2j2xb9z.jpg]  

[Afbeelding: 2cwmtxv.jpg] 

[Afbeelding: 2sagwp3.jpg] 

[Afbeelding: 24g0x2w.jpg]
Quote
[Afbeelding: do85d5.jpg] 

[Afbeelding: 2w3xp9h.jpg] 

[Afbeelding: 2j0cox4.jpg] 

[Afbeelding: rswx6q.jpg]
Quote
[Afbeelding: 24oyf.jpg]
Quote
[Afbeelding: 27x1cv5.jpg]
Quote
[Afbeelding: 2ex4g9e.jpg]
Quote
[Afbeelding: 2n0vmvs.jpg]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 4 gast(en)