Grieksegids nieuws
Tv-tip: Karin Martens - Never too late in Memories
#1
Voor een ieder die van Griekenland houd,die iets met Griekenland heeft,voelt en leeft,zal zich herkennen in delen van mijn verhaal...Met behulp van KRO.Memories heb ik na vijfentwintig jaren mijn grote liefde Ioannis Kakakis teruggevonden op Kreta. Destijds werkte ik als hostess voor Holland International met zijn hotel Porto Greco te Chersonissos.
Toen hij me zei : For true love its never too late! werd de titel van mijn eerst geschreven autobiografie geboren, een waargebeurd verhaal over hoop,verlies,een droom om oud te worden op een Griekse berg en bovenal over de grote liefde.

KRO Memories heeft ons later nog te Wouw,Nederland gefilmd en is nu net afgelopen weekend hier geweest ,Inmiddels woon ik namelijk samen met mijn dochter Joy bij hem,in dat huis,op die berg!!!! Dat zijn ze komen filmen en word uitgezonden voor half December,details volgen nog.

Mijn boek is verkrijgbaar te Kreta,Chersonis[Afbeelding: 2a45j6.jpg]sos bij De Nederlandse winkel en in Nederland via
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 en bol.com ,ook bij diverse boekhandels.
Quote
#2
Wat leuk, Karin !
Ik heb de aflevering gezien en vraag me vaak af hoe het daarna verder verloopt. Leuk om te lezen dat jullie nu samenwonen op Kreta.
Quote
#3
Wat fijn voor jullie, ik heb inderdaad de aflevering gezien: hartverwarmend. Mooi in beeld gebracht, integer ook. Maar dat kun je dan ook aan KRO overlaten. Ik zit in december weer voor de buis! Veel geluk en liefde!
Quote
#4
Geweldig Karin,
groet
Natuurlijk heb ook ik die aflevering gezien met de prachtige muziek die ik later nog opgezocht heb.
Wens je heel veel geluk op de berg en bovenal veel liefde [Afbeelding: heart.gif] en gezondheid op Kreta samen.

Groet Ostria.
Quote
#5
Maar hebben jullie het boek ook al gelezen. Het is echt de moeite waard. Ook leuk om als December cadeau aan iemand te schenken. Het is te koop via de nederlandse winkel of via Karin zelf.
Quote
#6
Leuk, in het Griekenland-Magazine van deze maand staat een uitgebreid verslag/interview van Karin én haar 'Never too late'.........


En ik zie dat Karin vanavond (maandag 8 december 2014)  bij NPO-1 in het programma Memories te zien is met haar verhaal achter 'Never too late'.

Mocht je de eerdere uitzendingen in 2013 niet gezien hebben geen nood:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





en:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Gekeken :)
Wat een geluk en rust straalt ze uit!
Quote
#8
Het lijkt me best wel een grote omschakeling voor de dochter. Maar ook die zag er happy uit.
Quote
#9
Ik lees vanochtend in de Stem dat Karin en haar dochter weer zijn teruggekeerd naar Nederland  Huh

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
je trek een 11 jarige kind die niks met griekenland te maken heeft niet zo maar naar Kreta toe. als ik het zo lees kind was heel blij.. beetje dom maar beter laat dan nooit.
Quote
#11
Dus het was geen happy end ......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Meet & greet: Karin Martens Erwin 4 4.706 11 May 2015, 08:12
Laatste bericht: ElsR
  Het late journaal maria kaptein 4 4.418 14 January 2012, 19:24
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)