Extra vierge olijfolie Kolympari (Kreta)
(06 May 2015, 15:01)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

(06 May 2015, 12:54)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.

Toch een stevige prijs als ik zie wat ik vorige week heb betaald voor de hoogste kwaliteit olijfolie aangekocht bij de locale bevolking op Lesvos.
Mogen wij ook weten wat jij bij de locals op Lesbos betaald?
Ik zag net dat jij bij reactie nr 11 schreef dat je onder de €3 betaalde, dat is minder als de kostprijs.

Ik blijf het ook maar een vreemd verhaal vinden. In bijlage #2 bij het hardop denken nog vergeten de prijs van een thuislevering bij te zetten... hmmm
Uh Johan, wij verkopen Terra Creta 5 liter voor € 27,50..... 

Mvg 
Martin 
(06 May 2015, 17:01)martin schreef:

Uh Johan, wij verkopen Terra Creta 5 liter voor € 27,50..... 

Mvg 
Martin 

Mooie prijs Martin, maar mijn verkoper blijf ik trouw Cool  . Als een leverancier goed voor zijn product is, blijf ik meestal wel hangen. Ik accepteer zelf ook bijna nooit bedrijven die puur voor het tarief naar mij overstappen, die ben ik na een jaar weer kwijt aan de concurrentie en dat strookt niet met mijn manier van werken. Kost veel werk voor al dat stuivertje wisselen Undecided
Ik neem de olie mee als ik er toch langs rij, dus komen voor de rest geen kosten bij. Mocht hij er mee stoppen, weet ik bij wie ik moet wezen! Smile
JohanV's signature Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Ger, je was me voor. Maar toch bedankt Smile

Ivm extra bestellingen pakken we naast Limburg ook nog een stukje België mee. In de omgeving Genk/Hasselt kunnen we komende zaterdag ook leveren zonder bezorgkosten.
prijs is goed en heerlijke olie martin
Terra Creta 5 liter voor € 27,50
Ik las onderstaand bericht op de facebook pagina van 'Fodelianakis' olijfolie. Doe er je voordeel mee als je ook liefhebber bent.

"Beste allen,

In verband met een IT-probleem zijn een flink aantal email adressen in ons bestand verloren gegaan. Mochten jullie in de toekomst nog steeds op de hoogte willen blijven van ons nieuws en eventuele acties, stuur ons dan je email adres door naar info@fodelianakis.nl "
Martino's signature Martino

sirtaki lovegreece
hallo nikos
wanneer u bij ons in de omgeving bent , 3 x 5 l
dank u
mvg
Ik lees net dat Nikos aanstaande zaterdag 23 april 2016 'on tour' is in Limburg:

Fodelianakis olijfolie schreef:Aanstaande zaterdag 23 april brengen wij weer een bezoek aan Limburg. Kom je uit de buurt van Roermond, Heerlen, Geleen of Maastricht (of op de weg van Utrecht naar Limburg) en ben je op zoek naar olijfolie, stuur dan een email met je bestelling naar info@fodelianakis.nl en we brengen het die dag zonder bezorgkosten bij je langs!
Zaterdag weer 2 5literblikken thuisgeleverd gekregen door Nikos. Zo'n heerlijke olijfolie aan die prijs blijft schitterend. Zeker met Nikos zij service van thuislevering.

Ga naar forum:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Jouw forum-permissies