Extra vierge olijfolie Kolympari (Kreta)
#41
(06 May 2015, 15:01)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(06 May 2015, 12:54)Markos schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Toch een stevige prijs als ik zie wat ik vorige week heb betaald voor de hoogste kwaliteit olijfolie aangekocht bij de locale bevolking op Lesvos.
Mogen wij ook weten wat jij bij de locals op Lesbos betaald?
Ik zag net dat jij bij reactie nr 11 schreef dat je onder de €3 betaalde, dat is minder als de kostprijs.

Ik blijf het ook maar een vreemd verhaal vinden. In bijlage #2 bij het hardop denken nog vergeten de prijs van een thuislevering bij te zetten... hmmm
Quote
#42
Uh Johan, wij verkopen Terra Creta 5 liter voor € 27,50..... 

Mvg 
Martin 
Quote
#43
(06 May 2015, 17:01)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Uh Johan, wij verkopen Terra Creta 5 liter voor € 27,50..... 

Mvg 
Martin 

Mooie prijs Martin, maar mijn verkoper blijf ik trouw Cool  . Als een leverancier goed voor zijn product is, blijf ik meestal wel hangen. Ik accepteer zelf ook bijna nooit bedrijven die puur voor het tarief naar mij overstappen, die ben ik na een jaar weer kwijt aan de concurrentie en dat strookt niet met mijn manier van werken. Kost veel werk voor al dat stuivertje wisselen Undecided
Ik neem de olie mee als ik er toch langs rij, dus komen voor de rest geen kosten bij. Mocht hij er mee stoppen, weet ik bij wie ik moet wezen! Smile
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#44
Ger, je was me voor. Maar toch bedankt Smile

Ivm extra bestellingen pakken we naast Limburg ook nog een stukje België mee. In de omgeving Genk/Hasselt kunnen we komende zaterdag ook leveren zonder bezorgkosten.
Quote
#45
prijs is goed en heerlijke olie martin
Terra Creta 5 liter voor € 27,50
Quote
#46
Ik las onderstaand bericht op de facebook pagina van 'Fodelianakis' olijfolie. Doe er je voordeel mee als je ook liefhebber bent.

"Beste allen,

In verband met een IT-probleem zijn een flink aantal email adressen in ons bestand verloren gegaan. Mochten jullie in de toekomst nog steeds op de hoogte willen blijven van ons nieuws en eventuele acties, stuur ons dan je email adres door naar info@fodelianakis.nl "
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#47
hallo nikos
wanneer u bij ons in de omgeving bent , 3 x 5 l
dank u
mvg
Quote
#48
Ik lees net dat Nikos aanstaande zaterdag 23 april 2016 'on tour' is in Limburg:

Fodelianakis olijfolie schreef:Aanstaande zaterdag 23 april brengen wij weer een bezoek aan Limburg. Kom je uit de buurt van Roermond, Heerlen, Geleen of Maastricht (of op de weg van Utrecht naar Limburg) en ben je op zoek naar olijfolie, stuur dan een email met je bestelling naar info@fodelianakis.nl en we brengen het die dag zonder bezorgkosten bij je langs!
Quote
#49
Zaterdag weer 2 5literblikken thuisgeleverd gekregen door Nikos. Zo'n heerlijke olijfolie aan die prijs blijft schitterend. Zeker met Nikos zij service van thuislevering.
Quote
#50
Wij zijn inmiddels al enige jaren tot volle tevredenheid gebruiker van deze olijfolie. Net weer een blik binnen gekregen tegen, volgens ons, een mooie prijs en snel in huis. Aanrader wat ons betreft  up .
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#51
Helemaal goed, aardige mensen. De kleine blikken zijn ook leuk om cadeau te doen.
Quote
#52
IIk gebruik al jaren de Rousa Limni (Kreta) olijf olie, dat is gewoon de eerste koude persing zoals het moet, al die flauwekul over extra vierge en bio.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#53
(02 August 2020, 11:11)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




IIk gebruik al jaren de Rousa Limni (Kreta) olijf olie, dat is gewoon de eerste koude persing zoals het moet, al die flauwekul over extra vierge en bio.

Dat is jouw mening en dat mag, dat wil niet zeggen dat die van een ander flauwekul is.
Quote
#54
(01 August 2020, 17:41)Martino schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij zijn inmiddels al enige jaren tot volle tevredenheid gebruiker van deze olijfolie. Net weer een blik binnen gekregen tegen, volgens ons, een mooie prijs en snel in huis. Aanrader wat ons betreft  up .


(02 August 2020, 06:23)Wim M schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Helemaal goed, aardige mensen. De kleine blikken zijn ook leuk om cadeau te doen.


Helemaal mee eens. Goede olijfolie voor een prima prijs én ook nog eens fijne mensen.

En niet te vergeten: Nikos draagt al jarenlang bij aan het leuke prijzenpakket t.b.v. de jaarlijkse 'Foto van het Jaar'-verkiezing.

Dat mag ook wel eens gezegd zijn, toch?
Kan dus geen kwaad om hém ook eens in het zonnetje te zetten door een bestelling bij hem te plaatsen  Smile
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#55
(03 August 2020, 10:28)jacq1970 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(02 August 2020, 11:11)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




IIk gebruik al jaren de Rousa Limni (Kreta) olijf olie, dat is gewoon de eerste koude persing zoals het moet, al die flauwekul over extra vierge en bio.

Dat is jouw mening en dat mag, dat wil niet zeggen dat die van een ander flauwekul is.

Wat ik bedoel Jacq, er wordt nog teveel geschoemeld met gemengde olie en allerlei soorten benamingen, als je zoals ik 10 jaar olie van je eigen bomen gebruikt ruik en proef je wel het verschil.
Wist je trouwens dat er nog grote perserijen zijn die chlorofyl door olie mengen, daar wordt de kleur groener van als hij te licht is.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#56
Chlorofyl (bladgroen) is niet ongezond. In tegendeel, er worden veel goede eigenschappen voor je gezondheid aan toegeschreven.
Quote
#57
Zojuist bestelling geplaatst. Geen Griekenland dit jaar, dus mijn vertrouwde olie hier besteld.  Smile  Mooi prijsje overigens.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#58
Ik haal mijn olie elk jaar bij een bevriende boer, die organisch verbouwt. (Organisch is wat we in nederland biologisch noemen.) Ik weet precies van welk grondstuk de olie afkomstig is en ik weet exact de zuurgraad,welke mede bepaalt of de olie zich extra vierge mag noemen. De oogst van afgelopen winter was over het algemeen van mindere kwaliteit. Mijn olie-boer haalde Nog steeds een mooie kwaliteit olie uit zijn olijven.
Ik zet ieder jaar een paar honder liter. af onder vrienden in Nederland en Denemarken. Mijn prijs is iets hoger dan de prijs van Nikos. Maar daardoor krijgt mijn boer ook een eerlijke prijs.
Quote
#59
Ik krijg altijd van m'n 'huisbaas" olie van eigen kweek, dat direct van de boom naar de pers wordt gereden. Men was na de beperkte oogst van vorig jaar bang dat ze wat extra moesten kopen omdat ze het aan elke gast meegeven.
Ook 'hier' heeft elk nadeel z'n voordeel, al weegt het nadeel wel erg zwaar!

De druivenoogst wordt ook elk jaar op een bijzondere manier geplukt. Gasten worden uitgenodigd voor de pluk. Na gedane arbeid wordt een oud Grieks gebruik gehanteerd.
Nieuwsgierig wat dat is: klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en je zal het zien in een fotoserie die je met via de > kan doorklikken. Overigens worden de druiven nog ouderwets met de voeten geplet, wat helaas niet te zien is.

Overigens gebeurt dat 'ritueel" ook na het schaapscheren. Boeren uit de buurt worden opgetrommeld. Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 voor foto's hoe het er daar aan toegaat.
Quote
#60
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wij bestaan 10 jaar!
Om deze mijlpaal met jullie te vieren, geven wij een maand lang 10% korting op al onze producten* in onze webshop. De korting wordt automatisch toegepast met de kortingscode "10jaar"  Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






* uitgezonderd afgeprijsde artikelen, kadokaarten en verzendkosten. De actie loopt t/m 9 februari 2021.
Quote
#61
10 jaar! van Harte gefeliciteerd! Nog vele jaren en moge jullie heerlijke olijfolie maar vloeien.
Mieke en Wim Muller
Quote
#62
Wat vliegt de tijd; 10 jaar alweer  Smile
Gefeliciteerd met deze mijlpaal Nikos!
Heel wat Oriste-forumleden genieten inmiddels al jaren van je heerlijke olijfolie en andere producten.

Goede olie voor een prima prijs en supersnelle levering             

                      duimpie
Quote
#63
(08 January 2021, 22:51)Nikos1 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Wij bestaan 10 jaar!
Om deze mijlpaal met jullie te vieren, geven wij een maand lang 10% korting op al onze producten* in onze webshop. De korting wordt automatisch toegepast met de kortingscode "10jaar"  Smile

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






* uitgezonderd afgeprijsde artikelen, kadokaarten en verzendkosten. De actie loopt t/m 9 februari 2021.

Gefeliciteerd Nikos! Wij gebruiken je olijfolie ook al al die jaren volgens mij en naar volle tevredenheid! Hoop nog lang klant bij je te kunnen blijven.
Martino's signatuur Martino

sirtaki lovegreece
Quote
#64
Erg lekkere olijfolie en hele goede service! Weer 5 liter besteld!
Quote
#65
gefeliciteerd, hoop dat je nog lang doorgaat, erg lekkere olijfolie en prima prijzen en service, elke keer is mijn bestelling groter.
ondertussen al zoveel vrienden die ze komen bestellen omdat ze ze zo lekker vinden.
Quote
#66
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.









Een groot onderscheid voor olijfolie Olvia van uit de familie Georgi.

Olvia is 's werelds beste olijfolie voor 2020 volgens kwaliteitsconcurrentiecontroleorgaan WR EVOO.

Hoe ik bij mijn voorouders wil zijn. Om mijn overgrootvader en grootvader onder ogen te komen. Zij die, met passie, passie, liefde en consistentie, de aarde cultiveerden en de olijfbomen kweekten. Die leefde van de olijfboom en vond het geweldig. Om hen te laten zien dat ik en mijn vader, na veel passie te hebben gestoken en eindeloze tijd hebben doorgebracht, erin geslaagd zijn om een modern exportbedrijf te worden dat olijfolie produceert en standaardiseert wat ze 100 jaar geleden begonnen.

Hoe ik zou willen zien de blik op hun gezicht, het moment dat ik hen vertellen dat het jaar dat het net klaar is, onze olijfolie ... Onze Olvia heeft de hoogste kwaliteit ter wereld bereikt. Om hen te vertellen dat volgens de wereldranglijst EVOO record van 27 officiële wereld kwaliteit wedstrijden, met inzendingen uit 42 landen, van 1.605 bedrijven in de industrie, en met 13.342 concurrerende verpakte olijfolie, waren we op de 128e plaats. Dat we de 21e van de 241 bedrijven in Griekenland in de ranking.

Laat me hen vertellen dat Tzortzis olijfolie bedrijf heeft een plaats naast de wereldwijde olijfolie standaardisatie reuzen en ziet ze in gelijke mate.


Bron.:  LesvosNews
Quote
#67
En zo heeft iedereen zijn eigen adresjes  Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)