Geen Epirus site meer.
#1
Jammer dat ik bij het thuiskomen las, dat het prikbord (Epirus) gesloten is. Uiteraard zijn we op PB van Oriste welkom. Dit bord wordt ruim bekeken en voldoet aan alle wensen voor de gebruiker. 

Zelf schreef ik op de Epirus site vele berichten, en voelde me daar best thuis.  Ook op Oriste schreef ik al verhalen, maar dat is toch anders. 

Groetjes uit Poeldijk. 

.

 
Quote
#2
Advies aan @papa: probeer zo snel mogelijk alle voor
jou relevante informatie(zoals je eigen gestarte discussies)
veilig te stellen door ze naar een grote(?)USB of hard schijfje
over te brengen.Laat je gedachten/info-goed niet verloren
gaan!Ik ben al een tijdje bezig met andere verdwijnende
PB's.Heel werkje, maar zeer de moeite waard.
Quote
#3
Aleko, Misschien is het beter om  de informatie's die je wilt bewaren ,,te kopieren,, en bv op words te plakken  ipv op een een usb-stick te zetten, want als startpagina alles  van internet eraf gooit kan je het ook niet meer vanaf het usb-stick lezen ....

Kretapagina vermelde o.a  dit :      Op termijn zal het forum geheel worden verwijderd zodat ook niet meer gelezen kan worden.
Quote
#4
Als je even googled (hoe schrijf je dat Rolleyes ) met de woorden: offline website downloader, dan krijg je veel programma's waarmee je zo een hele of gedeeltes van een website download en offline opslaat. Gaat voor jezelf dan nooit meer verloren. Scheelt een heleboel werk! Wink
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
@Johan.Bedankt voor je belangrijke tip.

Maar ik breng nu alle relevante postings op
diverse fora en PB's naar mijn Blogger-site
van Google over.Daar kan ik alles mooi in
elkaar schuiven op chronologie en/of onderwerp.

Ja, alles staat dan wel in de Google-cloud.
Dat is hoop ik toch veilig genoeg wanneer de
PB Content binnenkort verdwijnt.
Dank voor je aandacht.
Quote
#6
Ik begrijp wat je bedoelt Papajani (Cornelios). Ik mis ook het PB van Epirus (Parga). Oriste is geweldig, maar ik had graag Epirus PB erbij gehouden. Je kunt het knippen en plakken om de informatie te bewaren, maar het wel en wee op Parga krijg je niet terug. Begrijp dat het niet anders kan......
Quote
#7
(04 November 2014, 09:04)Goedas schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




maar het wel en wee op Parga krijg je niet terug. Begrijp dat het niet anders kan......

Da's ook de reden waarom ik met het beheer van de beide Startpagina's ben gestopt. Dat ze een modernere layout willen kan ik nog wel begrijpen. Maar dat je als beheerder (en ook als eindgebruiker) weer helemaal opnieuw moet beginnen met een prikbord waar ook nog eens de nodige functionaliteiten uit zijn verwijderd vind ik onacceptabel.
Ze maken mij niet wijs dat het absoluut onmogelijk is om alle reeds bestaande berichten te migreren naar de nieuwe omgeving.
Ik ben  -letterlijk-  helemaal klaar met dat gepruts. De goede oude tijden van die prikborden zijn definitief voorbij vrees ik. En da's te begrijpen als je zo met je 'klanten' om gaat  Confused

Neemt niet weg dat ik het ontzettend jammer vind dat die prikborden er niet meer zijn. Het was altijd een leuke plek om ideeën en vragen uit te wisselen. Ik hoop dat de meeste leden ervan uiteindelijk ook hier op Oríste hun draai zullen vinden  Smile

Ook hier is er een aparte Parga & Epirus-rubriek ingericht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Misschien ontstaat hier ook ooit een gezellig clubje van Parga/Epirus-liefhebbers en herleven oude tijden.........
Quote
#8
Helaas, het bliift een zwart vlak waar de film moet komen Angry
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  info site johan 0 886 13 January 2021, 22:39
Laatste bericht: johan
  Geen dieren meer in Griekse circussen Ger 29 20.079 07 February 2012, 15:14
Laatste bericht: Roosmarijn
Question Geen Euro 95 benzine meer in Griekenland? Ger 10 10.816 26 August 2011, 06:17
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)