Grieksegids nieuws     
Gevaarlijke paasgewoonte in Griekenland
#1
Eerlijk gezegd kijk ik al jaren vol verbazing naar de ietwat merkwaardige gewoonte om elkaar tijdens het paasfeest met vuurpijlen te bestoken. Ik kon me nauwelijks voorstellen dat daar geen gewonden bij vielen en dat deze traditie niet verboden is cq aangepast wordt.

Het blijkt inderdaad niet zo onschuldig te zijn dan dat men wil doen geloven getuige dit bericht:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







Bron:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




5 april 2010
Quote
#2
Ik lees zojuist waarom het dit jaar mis ging:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Lees de tekst onder het filmje maar eens:

Multiquote:60.000 mensen stonden dit jaar met open mond naar het vuurwerk te gapen

Tja, met open mond............niet erg handig. Mijn kleinkinderen vonden het zoeken naar paaseieren in de tuin al "stoer".Huh

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Lightbulb op TV Gevaarlijke wegen afl. Griekenland Wilma 7 1.816 23 February 2021, 13:33
Laatste bericht: El Greco

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)