Groen licht Duitse vliegtax
#1
Hoi allemaal,
Ik zag net via RTL 7 in de onder balk voorbijkomen de berichtgeving over de Duitse Vliegtax.
Heb er nog geen commentaar o.i.d. over gehoord of gelezen,maar dacht wel meteen:

Ongunstig voor ons allemaal i.v.m. de nog aan te schaffen tickets voor 2015.
Euro"s erbij natuurlijk.
Neem aan dat er vanuit verschillende politieke partijen nog protest komt zowel vanuit Nederland als vanuit België.
We wachten af,misschien heeft iemand al meer nieuws,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#2
Voor zover ik het weet is die taks al enkele jaren geleden ingevoerd, maar had de deelstaat Rheinland-Pfaltz een zaak aangespannen die ze nu dus blijkbaar verloren hebben? Huh
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#3
JohanV,
Dat klopt inderdaad volgens de tekst hieronder van RTl_Z

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Damiaatje's signatuur Je hoeft de top niet te bereiken, halverwege de berg is het uitzicht ook fantastisch.Big Grin

Als je met twee voeten op de grond blijft staan, kom je geen stap verder. Cool
Quote
#4
Volgende stap is dan in 2016 het "tolvignet". offtopic2 Kom er redelijk vaak, net weer terug van twee dagen Keulen Helene Fischer concert, gaat dus ook weer duurder worden. Confused
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#5
Hoi,
Zoals ik nu van jullie beiden begrijp gaat er voor ons allen van en naar Griekenland qua kosten i.v.m.de vliegtax niets veranderen.
Dank voor het speurwerk,
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#6
Volgens mij is het ook voor het vliegen door het Duitse luchtruim, dus ik vrees dat wij in Nederland daar vroeg of laat ook mee te maken gaan krijgen.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)