Grieksegids nieuws
chios
#41
Hoi Harma,

Leuk te lezen dat jullie al veel voorpret hebben, de accommodatie is inderdaad mooi en schoon.
Helaas weet ik niet of wij er in september zijn meestal is het half mei. Weten nog niet precies wanneer wij in 2015 gaan.
Reizen met de auto en waarschijnlijk gaan we dit jaar eerst naar Kythira. Daarna naar Chios.
Ook al vele malen in september geweest hoor.
Beide seizoenen hebben iets speciaals.

Wandeling duurt ongeveer drie uur met groep, als je hem individueel loopt doe je er anderhalf uur over.
Route ligt in map bij receptie. Helaas mis je dan de verhalen van de (oude) eigenaar.
Hij is daar op gegroeid en heeft ons vele verhalen verteld, zodat we dit konden organiseren.
De vraag kwam van hem, in 2006, toen we er acht maanden hebben gewoond.
Hebben hele goede band met hem, en zelf kon hij het niet meer opbrengen dit te doen.

Als we er zijn in september hoor je het ongetwijfeld.

Groet Ostria.
Quote
#42
Hallo Ostria,

Jullie hebben het er iig ook goed voorstaan voor 2015.
Ik had inderdaad op Zoover gelezen dat de oude eigenaar de wandeling organiseerde.
Jammer dat hij dit niet meer op kan brengen.
Gaan hem vast wel lopen. Dan maar op eigen houtje.

Mochten jullie nog gaan in september dan hoor ik het graag.

Bedankt voor je reacties.

Groet, Harma
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#43
Op 1 oktober zijn wij teruggekomen van een week Chios, Katarraktis, app Ostria.
Perfecte ligging voor ons. Mooie ruime en nette kamer. Hele lieve eigenaren! Vanaf ons grote balkon een prachtig uitzicht over de zee.
Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en willen hier ooit nog wel weer een keer naar toe.
We hebben 3 dagen een auto gehuurd en hebben veel mooie plaatsen en stranden gezien.
We hebben 2 dagen gewandeld. Naar het oude Katarraktis en de andere dag naar het plaatsje Voukaria.
Ook hebben wij de grot van Olympi bezocht.
De Mastiekbomen waren nog aan het "tranen" Heel mooi om te zien.
Elke avond heerlijk gegeten bij de 3 kleine taverna's die Katarraktis heeft. En heerlijk van de mastieklikeur genoten.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)