Verzamel-cd Griekse hits
#1
Bij ons komen er jaarlijks vele "de beste van"-CD's uit met de grootse hits van de afgelopen tijd. Dus meerdere artiesten op één CD. Bestaat zoiets ook in Griekenland?
Enig idee waar ik die kan downloaden?

Alvast bedankt,

Eleni
Quote
#2
Volgens mij heb je zo iets niet in Griekenland net zoals bij ons Hitzone die elke maand uit komt met de nieuwste muziek,maar ik kan het ook verkeerd hebben.

En als je hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




kijkt heb je wel iets van griekse Hits.

dit soort cd's zijn wel op diverse site's te vinden
Quote
#3
Bedankt Theeke, ik bedoel inderdaad verzamel-CD's à la "Hitzone" en dergelijke. Ik had inderdaad al heel wat afgezocht naar dit soort CD's, helaas zonder succes. Vreemd dat zoiets niet bestaat in Griekenland, misschien een gat in de markt?

Eleni
Quote
#4
hallo,
ik weet zeker dat zoiets bestaat, want ik heb veel van dit soort cd's. Vooral in winkels op Kreta vind je dit soort dingen, bijv. summer hits 2010 is aan te bevelen!

groetjes,

xxx
Quote
#5
Bedoel je deze "xxx" ? (sorry maar ik zie je naam niet)
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&id=24690

Eleni
Quote
#6
Deze is ook leuk, heb je meteen de hits die je dit jaar veelvuldig op de Griekse radio hoorde.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Jan(nis)
Quote
#7
(03 September 2010, 22:22)Yiannis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Deze is ook leuk, heb je meteen de hits die je dit jaar veelvuldig op de Griekse radio hoorde.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Jan(nis)

Jammer Yiannis , maar ik heb het toch meer voor de klasieke songs, waar zijn de Sfakianakis, Bougas, Terzis, Kourkoulis etc, of worden die in Griekenland ook niet meer gedraaid? Blush

Grts,
Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#8
Ze bestaan zeker, ik neem er altijd mee als in Griekenland ben geweest voor de koude winterdagen en voor de eerste mooie lentedag! Ik heb er zelf een die heet Minos kalokairi.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Greek summer hits non stop 2012 Dafne 0 2.008 10 July 2012, 12:33
Laatste bericht: Dafne
  Top 30 - Promos _ Hits Oktobrios 2010 theeke 6 5.158 27 October 2010, 21:18
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)