Gehandicapte kinderen in Griekenland
#1
Toevallig zag ik gisteren op de BBC een reportage over gehandicapte kinderen in een tehuis in Griekenland.

Ik schrok me rot; dat zoiets in een geciviliseerd westers land nog bestaat Angry 

Kijk, luister én huiver:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







NB: Er schijnt ook al een petitie te zijn gestart waar men tegen deze manier van werken kan ageren:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&utm_source=share_petition&utm_medium=facebook&utm_campaign=share_facebook_responsive
Quote
#2
Las het toevallig vandaag op Parakalo. Diep triest!
Quote
#3
Thank you for signing the petition "the Greek government: Stop the inhumane treatment of those with learning disabilities in Lechaina and other similar institutions."


[Afbeelding: 2e0jr78.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#4
Getekend! 
Quote
#5
En ik heb tot nu toe altijd maar gedacht (en beleefd !) dat de Grieken gek op hun kinderen zijn ...

Is deze problematiek incidenteel of heeft dit structureel character ...?

Wat weten wij eigenlijk werkelijk ervan en over de kakers van deze publicatie ???
Quote
#6
Naar mijn mening en ervaring heeft dit een structureel karakter. Het is niet alleen een kwestie van geld, zeer zeker ook een mentaliteitskwestie.
Quote
#7
Ik las het artikel ook op Parakalo,
Heb meteen getekend.
Onbegrijpelijk,beklemmend en vreselijk verdrietig, hoe is dit mogelijk in ons zo geliefde Griekenland.
Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)