karpathos + ?
#1
wintertijd is de periode om plannen te make.
voor volgend jaar dacht ik 2 weken karpathos  of een comBinatie met een ander eiland.
met welk eiland zou je karpathos gemakkelijk kunnen combineren , kreta niet want daar zijn we al dikwijls geweest.
of is karpathos groot genoeg om er 2 weken te blijven?
ik hoor graag jullie tips/ ervaringen
Quote
#2
Karpathos is een klein eiland. Prima te combineren met Rhodos. Wanneer je ondernemend bent is 8 dagen voldoende.
Quote
#3
Op Karpathos zijn wij eens 3 weken geweest. Denk dat 1 week genoeg is en 2 weken max. Dat is persoonlijk, want wij ontmoetten er mensen die voor de 16e keer kwamen.
Het is er rotsachtig en ruig en dat heeft wel wat. Wij waren erg onder de indruk van de olijfbomen en vooral van de enorme wind (juni-juli)
Wij zijn er nooit teruggegaan, maar dat kwam omdat wij het jaar daarna naar een groen paradijs gingen (Thassos)
Quote
#4
rots achtig en ruig, dat lijkt mij wel wat, heb de laatste jaren al teveel in het groen gezeten, nu wil ik wel eens terug naar zoiets.
als je rhodos combineert met karpathos, doe je dat dan met boot.

zou het een optie zijn om te vliegen op karpathos, vervolgens rhodos en dan van rhodos terug naar belgie/nederland ?
Quote
#5
Eerst op Rhodos vliegen is stukken eenvoudiger dan op Karpathos, op Karpathos vliegen maar een paar maatschappijen rechtstreeks, naar Rhodos kan je met bijna elke maatschappij en van zowat elk vliegveld vertrekken uit NL B en D.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)