Vlaggetjes, poppetjes, verhaaltjes.......
#1
Ik krijg de laatste tijd regelmatig vragen waarom er bij de één wel, en de andere weer niet allerlei symbooltjes bij/onder hun naam staat bij een bericht.

Welnu, dat heeft te maken met het al dan niet volledig invullen van het profiel van de persoon in kwestie.

Het vlaggetje onder de naam geeft de nationaliteit aan, het vlaggetje onderaan de huidige locatie waar de persoon zich bevindt.
Waarvoor het rose vrouwtje cq het blauwe mannetje dient lijkt me duidelijk Wink

Wil je sommige symbooltjes óók  -of juist niet-  in je profiel dan kan je dat allemaal eventueel als volgt aan/uit zetten:

Arrow  Ga naar je Gebruikersconfiguratiescherm (kortweg 'GebruikersCS" genaamd); de link erheen vind je - als je ingelogd/aangemeld bent-  linksboven op elke pagina (achter "welkom, ........")

Arrow  Klik in het blok "Uw profiel" op "profiel bewerken" , hier kan je alle symbooltjes handmatig aan én uitzetten.

Arrow  Ook kan je hier nog wat extra informatie geven zoals bijvoorbeeld je favoriete plekjes, je 'nog te doen'-lijstje en natuurlijk je 'Griekenland-CV' invullen.

Arrow  Of een profielfoto en/of avatar zichtbaar maken in je profiel.

Kortom, je kunt je profiel net zo compleet (of niet natuurlijk) invullen zoals je het zélf wilt.
Ik zou zeggen, blader eens rustig door alle opties heen, je ziet vanzelf wel wat je eventueel wél of juist niet kwijt wilt aan de andere forumleden............

Succes, veel plezier!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)