Fodelianakis olijfolie                 
Ross in 2014 ook naar Skyros
#1
Ik zie net in de nieuwsbrief van Ross Holidays dat in 2014 ook Evia en Skyros op het programma staan. Wellicht ook goed nieuws voor Roos omdat er nu misschien een goede verbinding komt?
Ik denk dat velen nu nog afhaakten wegens de moeilijke bereikbaarheid van het eiland maar dat zou vanaf volgend jaar weleens helemaal kunnen gaan veranderen :)
Quote
#2
Oke, dit was even een hele vreemde gewaarwording. Ik opende Oriste en zag dit als eerste topic staan. Moest even in mijn ogen wrijven. Wij hebben wel iets vernomen, maar dat was nog in het vroege voorjaar en toen werd het weer stil rond dit onderwerp. Ik was al van plan om Ross een mail te sturen, maar daar ga ik nu tempo achter zetten. Of er een charter aan verbonden is weet ik niet, maar wat zou dat fijn zijn!!

Ik voelde me niet zo lekker, omdat ik iets verkeerds gegeten had, maar ben spontaan opgeknapt Wink)
Roosmarijn's signatuur zonnetje

Pluk de dag, en probeer (hoe moeilijk soms ook) het glas halfvol te zien.
Quote
#3
Nou Roos, da's dan een leuke Oríste!-primeur zo vlak voor het weekend, toch?
By the way, op hun website zie ik er nog niets over staan en ik weet niet of jij ook geabonneerd bent op hun nieuwsbrief, dus bij deze
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




naar de betreffende nieuwsbrief van 6 september 2013.
Quote
#4
De verbinding met Skyros id per boot. Je vliegt aan op Athene en dan 2 uur per boot. De andere nieuwe verbindingen zijn ook interessant
Quote
#5
Ik vind het geweldig nieuws dat Ross weer nieuwe bestemmingen heeft toegevoegd. Het maakt me optimistisch over de voortdurende belangstelling voor vakanties naar Griekenland.
Ook persoonlijk ben ik er blij mee, aangezien ik een van degenen ben die graag wat kleinere bestemmingen opzoekt, en tegelijkertijd prijs stelt op het in één klap kunnen boeken van vliegtickets, transfer en verblijf. Volgende week eerst op naar Andros!
Quote
#6
wij zijn in totaal 9 x met Ross op vakantie geweest
naar de mooiste bestemmingen , altijd fantastische
appartementen of huisjes,
alles tot in de puntjes geregeld!

CHAPEAU voor Stefanos en zijn team goedgedaan
Quote
#7
Iemand ervaring met vliegen vanaf Brussel met Aegean airlines, rechtstreeks op Skyros?
Quote
#8
Ger,dank voor je info,ik ben zelf een paar keer met hun met alleen een vliegticket naar Samos gevlogen,heb daar zelf een huisje van een Griekse vriendin,alleen die losse ticket bij Ross boeken is meestal pas op het laatst van een periode,snap ook dat ze liever een compleet pakket verkopen.
Roos hoop dan ook voor jullie op chartervluchten van Ross naar Skyros,wie weet.
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#9
(10 November 2013, 14:17)lumix schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand ervaring met vliegen vanaf Brussel met Aegean airlines, rechtstreeks op Skyros?
Denk niet dat Aegean vanuit Brussel rechtstreeks op Skyros vliegt.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#10
(10 November 2013, 22:40)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 November 2013, 14:17)lumix schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand ervaring met vliegen vanaf Brussel met Aegean airlines, rechtstreeks op Skyros?
Denk niet dat Aegean vanuit Brussel rechtstreeks op Skyros vliegt.

Inderdaad, Aegean vliegt vanuit Brussel niet rechtstreeks op Skyros.
Er is steeds de overstap (en wachttijd) via Athene.

Aegean is overigens een prima vliegmaatschappij. Deze zomer hadden wij vliegtickets bij SN Brussels Airlines geboekt, maar kwamen op een vlucht van Aegean terecht. En dat is ons ten zeerste bevallen: prima dienstverlening.
SN Brussels Airlines werkt professioneel, maar Aegean doet er nog een vriendelijk schepje bovenop. Heel tevreden over!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#11
(12 November 2013, 22:53)vlagreco schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 November 2013, 22:40)Patrick schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(10 November 2013, 14:17)lumix schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Iemand ervaring met vliegen vanaf Brussel met Aegean airlines, rechtstreeks op Skyros?
Denk niet dat Aegean vanuit Brussel rechtstreeks op Skyros vliegt.

Inderdaad, Aegean vliegt vanuit Brussel niet rechtstreeks op Skyros.
Er is steeds de overstap (en wachttijd) via Athene.

Aegean is overigens een prima vliegmaatschappij. Deze zomer hadden wij vliegtickets bij SN Brussels Airlines geboekt, maar kwamen op een vlucht van Aegean terecht. En dat is ons ten zeerste bevallen: prima dienstverlening.
SN Brussels Airlines werkt professioneel, maar Aegean doet er nog een vriendelijk schepje bovenop. Heel tevreden over!
@Vlagreco: En had je die tickets bij Aegean geboekt was je nog goedkoper af geweest. Tongue

Het is mij trouwens opgevallen dat de tickets voor volgend jaar bij Aegean een (heel) stuk duurder zijn, als je ruimbagage meeneemt (+30 à 40%) Confused Ook opmerkelijk dat je vanaf mei 2014 van Brussel goedkoper vliegt naar Heraklion en Rhodos dan naar Athene met Aegean.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Skyros video Patrick 1 3.724 16 March 2018, 22:05
Laatste bericht: juul
  Van Skyros naar Alonissos mombie vero 7 5.299 30 July 2017, 20:03
Laatste bericht: jacq1970
  Op de fiets naar Skyros!! maria alida 9 9.701 16 June 2015, 10:09
Laatste bericht: maria alida
  Vliegticket Athene - Skyros metaxa 4 7.704 26 November 2014, 21:18
Laatste bericht: ElsR
  filmpje SKYROS metaxa 7 10.177 13 April 2013, 20:03
Laatste bericht: Roosmarijn
  Naar Skyros! Marieke 11 11.147 01 April 2013, 15:22
Laatste bericht: ostria
  Skyros Roosmarijn 37 31.830 29 June 2012, 13:41
Laatste bericht: IngridAmsterdam

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)