Griekse Gids nummer 7 komt eraan!
#1
Nog een weekje geduld en de Griekse Gids nummer 7 is verkrijgbaar (vanaf 1 december 2014).
Hier alvast een voorproefje van wat men er deze keer van kan verwachten:

[Afbeelding: 2rxzcec.jpg]

Ben vooral reuze benieuwd naar het stuk over Kythira Smile

Laat de koude winteravonden maar komen, voorlopig even heel wat te lezen bij de kachel  up


Meer info / bestellen:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ben ik toch eens benieuwd wat ze schrijven over oost Kreta, dat ze alles hebben wist ik natuurlijk al langer. Misschien dat een van de forumleden dat bericht naar mij door wil scannen als het niet teveel moeite is. 
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#3
Hier ook benieuwd wat er over Oost-Kreta geschreven wordt.
Hoe kan je daar in België feitelijk aankomen? Op welke plekken is deze in Nederland verkrijgbaar? 

Edit: ondertussen de link gelezen en blijkbaar enkel via de webshop te bekomen. 
Quote
#4
Ja, dat vroeg ik me ook af...
In het verleden was dit blad toch verkrijgbaar op diverse adressen?
Nu alleen nog via de webshop?
Quote
#5
(25 November 2014, 15:23)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ben ik toch eens benieuwd wat ze schrijven over oost Kreta, dat ze alles hebben wist ik natuurlijk al langer. Misschien dat een van de forumleden dat bericht naar mij door wil scannen als het niet teveel moeite is. 

Het blad is gewoon te koop in de Griekse Gids webshop en ligt binnen enkele dagen op je  (Griekse) deurmat  Arthur Wink
Quote
#6
(26 November 2014, 10:37)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(25 November 2014, 15:23)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ben ik toch eens benieuwd wat ze schrijven over oost Kreta, dat ze alles hebben wist ik natuurlijk al langer. Misschien dat een van de forumleden dat bericht naar mij door wil scannen als het niet teveel moeite is. 

Het blad is gewoon te koop in de Griekse Gids webshop en ligt binnen enkele dagen op je  (Griekse) deurmat  Arthur Wink

Asociaal prijzen zijn dat van NL post.


Subtotaal:6,95€Verzend- en administratiekosten Griekenland:6,50€Totaal:13,45€
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#7
(26 November 2014, 11:11)Arthur schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Asociaal prijzen zijn dat van NL post.
Subtotaal:6,95€Verzend- en administratiekosten Griekenland:6,50€Totaal:13,45€

Valt toch reuze mee vind ik; daarvoor heb je wel een hoop leesplezier keurig thuis bezorgd in zowat de verste uithoek van Europa.
Om dat nou meteen 'a-sociaal' te noemen Confused
Wat is er tegenwoordig niet duur ?  Wink
Quote
#8
Griekse gids is in Nederland verkrijgbaar bij Bruna.kijk ook eens in  de bibliotheek bij de andere tijdschriften. Anders gewoon wachten op de vakantiebeurs.
Quote
#9
(26 November 2014, 12:38)Albert schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Griekse gids is in Nederland verkrijgbaar bij Bruna.

Weet je dat zeker Albert? Of bedoel je het 'Griekenland Magazine'? Dat heb ik inderdaad wel eens bij Bruna gezien.......

De Griekse Gids Glossy was voorheen ook bij een aantal Griekse restaurants in Nederland en België te verkrijgen maar daar lees ik nu niets meer over. Heb Jorgos al een mail gestuurd voor opheldering........
Quote
#10
Naast de webshop is de nieuwe Glossy (vanaf 6 december) ook nog verkrijgbaar bij een aantal Griekse restaurants in Nederland en België:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De oudere en niet meer leverbare Glossy's zijn voor Ipad-gebruikers nog te downloaden via:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Voor Android en .pdf is er nog geen oplossing, alleen # 1 is als pdf te downloaden:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De mensen die een exemplaar via de webshop hebben besteld ontvangen de Glossy aanstaande zaterdag of anders maandag of dinsdag in de bus.
Quote
#11
Ger
Dank je voor de tip.
Quote
#12
De nieuwe Glossy lag vanochtend in de bus.

Ziet er allemaal weer erg mooi en verzorgd uit. Uiteraard als eerste het 11-pagina's grote artikel over m'n favoriete eiland Kythira gelezen Wink
Maar ook de stukken over Syros, Santorini en Tinos zijn erg leuk.
Het artikel over het verkennen per camper van het vasteland en de Peloponessos spreekt me wel aan; lijkt me een enorm avontuur!

Kortom, mocht ik de komende tijd wat minder snel reageren hier op Oríste dan weten jullie waarom Big Grin

[Afbeelding: 2rxzcec.jpg]
Quote
#13
(29 November 2014, 13:18)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




De nieuwe Glossy lag vanochtend in de bus.

Ziet er allemaal weer erg mooi en verzorgd uit. Uiteraard als eerste het 11-pagina's grote artikel over m'n favoriete eiland Kythira gelezen Wink
Maar ook de stukken over Syros, Santorini en Tinos zijn erg leuk.
Het artikel over het verkennen per camper van het vasteland en de Peloponessos spreekt me wel aan; lijkt me een enorm avontuur!

Kortom, mocht ik de komende tijd wat minder snel reageren hier op Oríste dan weten jullie waarom Big Grin

[Afbeelding: 2rxzcec.jpg]

met de camper kan inderdaad een enorm avontuur zijn, toch zeker met campers van deze firma Angry

Quote
#14
weer zoals gewoonlijk een zeer mooi griekenland plezier
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  De Griekse Gids Glossy zomer 2024 komt eraan! Ger 13 2.288 14 February 2024, 00:42
Laatste bericht: Electra63
  Griekenland Magazine zomer 2023 komt eraan Ger 2 1.307 10 June 2023, 02:32
Laatste bericht: WillemP
  De Griekse Gids Glossy editie zomer 2023 komt eraan! Ger 6 3.789 08 February 2023, 18:21
Laatste bericht: Pieter
  Kala Magazine zomer 2023 komt eraan! Ger 4 4.246 29 January 2023, 12:52
Laatste bericht: Ger
  Griekenland Magazine herfst 2022 komt eraan! Ger 1 1.526 07 September 2022, 10:20
Laatste bericht: JohanV
  Griekenland Magazine lente 2022 komt eraan! Ger 7 2.162 17 March 2022, 13:04
Laatste bericht: Esther Corfu
  De Griekse Gids Glossy zomer 2022 komt eraan! Ger 2 1.908 09 January 2022, 16:01
Laatste bericht: Ger
  Griekse Gids Glossy zomer 2021 komt eraan Ger 14 3.450 03 December 2020, 23:15
Laatste bericht: WillemP
  Lychnari winter 2020 / 2021 komt eraan! Ger 0 1.731 30 November 2020, 16:40
Laatste bericht: Ger
  De Griekse Gids Glossy (zomer 2020) is uit! Ger 3 3.033 19 January 2020, 15:22
Laatste bericht: jjohn

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)