Belgie of Griekenland
#1
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dodgy
Quote
#2
Ik vind de vergelijking een beetje erg kort door de bocht, maar da's misschien persoonlijk
Quote
#3
mooie lonen zouden veel grieken en belgen heel blij mee zijn,en ook nederlanders
Quote
#4
(04 December 2014, 20:55)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




mooie lonen zouden veel grieken en belgen heel blij mee zijn,en ook nederlander's

inderdaad, zou er mischien nog ergens een belgie zijn op deze aardbol? Of moet ik dringend met mijn baas gaan praten  Wink
Quote
#5
Ik weet niet waar ze het halen maar dit kan niet echt realistisch worden genoemd.
Bij mijn woonst in Griekenland kan ik met een gerust geweten 's nachts en in het (pik)donker rondlopen. In België ben je binnen de kortste keren overvallen of half dood geslagen!
De Grieken worden misschien even oud als Belgen maar hebben wel een ander leventje dan bij ons. Ik zal dan zeker maar van de term "stress" zwijgen.
Onze lonen liggen misschien een pak hoger, maar op het einde van de maand is deze ook volledig opgebruikt met de alsmaar stijgende prijzen en taksen.
Als ik in Griekenland vertoef, hoest ik amper of niet... dus over de luchtkwaliteit??? Eens terug in België heb ik binnen de 2 dagen terug prijs en hoest soms bijna letterlijk mijn longen eruit. Je moet maar eens na enkele drogere dagen met een vod over de wagen wrijven, dan weet je onmiddellijk wat je allemaal inademt.
Quote
#6
(04 December 2014, 09:58)metaxa schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dodgy

- Prijzen: Vreemd, want bijna alle melkproducten zijn op Kreta vrij duur te noemen. Hier kan ik mijn melk ook rechtstreeks bij de hoeve kopen voor € 0,80/L.

- Salaris: Netto gemiddeld? Dodgy Laat me niet lachen, geldt zowel voor Grieken als Belgen.

- Luchtkwaliteit: Misschien enkel boven Athene dan? Op de eilanden lijkt het mij oké te zijn. En ook hier geen last van ademhalingsaandoeningen wanneer we op Kreta zitten.

- Onderwijs: Daar ben ik het wel mee eens.

- Levensverwachting: de hoger levensverwachting in Griekenland is te wijten aan de olijfolie en aan de betere voeding in het algemeen. Hier dankzij de betere medische backup en de nodige centen.

- Veiligheid: Idem, voel me veel meer veilig in Griekenland dan hier. 
Quote
#7
hebbes.be vind ik nu ook niet precies de site met de meest kwaliteitsvolle inhoud.
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)