Geia Sou!
#1
Hallo allemaal,

Even kort voorstellen voordat ik los ga op de rest van het forum.. :)

Ik ben Alex, woonachtig ergens in ZLD en groot fan van Griekenland. Spreek zelfs lichtjes de taal (Volksuniversiteit en enkele taalcursussen) en reis zo vaak mogelijk de verschillende eilanden af. Al moet ik zeggen dat het (helaas) zo'n vaart niet loopt.

Inmiddels onze volgende vakantie alweer gepland in mei 2015 naar Kefalonia (voor de 3e keer).

cu!
Quote
#2
welkom op dit mooie forum
kefelonia is ook een mooi eiland was daar in 1982 voor het eerst,het was toen nog ongerept
in 1996 terug gegaan ,toen kon ik het dorpje argostolie niet meer terug,ook fiskardo was ,niet meer terug te herkennen
maar je gelooft het of niet,de mevrouw van het restaurant herkende ons,toen een klein tentje ,nu een mooi restaurant



DIT WAS FISKARDO 1982


[Afbeelding: f9ftae.jpg]
Quote
#3
[Afbeelding: welkom.gif]
Welkom op Oríste! 'Kluiven'; leuk dat je ons gevonden hebt en dat je jezelf even voorstelde.
Veel lees- en schrijfplezier hier op 't forum up
Quote
#4
(04 December 2014, 19:31)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




welkom op dit mooie forum
kefelonia is ook een mooi eiland was daar in 1982 voor het eerst,het was toen nog ongerept
in 1996 terug gegaan ,toen kon ik het dorpje argostolie niet meer terug,ook fiskardo was ,niet meer terug te herkennen
maar je gelooft het of niet,de mevrouw van het restaurant herkende ons,toen een klein tentje ,nu een mooi restaurant



DIT WAS FISKARDO 1982 
Wat deden deze twee heren juist? Ben benieuwd!  Smile
Quote
#5
deze 2 kretenzer mannen waren bezig met het uitpersen van sponzen
Quote
#6
(05 December 2014, 20:43)grek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




deze 2 kretenzer mannen waren bezig met het uitpersen van sponzen

Hoe zie je dat het Kretenzer mannen zijn?
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
welkom hier Kluiven!
Quote
#8
foutje van mij, waren natuurlijk 2 mannen van het eiland kefelonia
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Geia sas se olous Zouzouni 20 11.786 04 September 2012, 18:32
Laatste bericht: Zouzouni
  Geia sas! :-) Suzanne 7 6.069 23 September 2010, 20:16
Laatste bericht: Angeliki

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)