Volos - 3 YouTube filmpjes - Kerstversiering / Icarus Air Filming
#1
Even reclame maken voor mijn 'home town' Volos

Kerstversiering Volos 2014
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Twee mooie filmpjes door Icarus Air Filming

Volos Pelion
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Volos by night
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Je hebt helemaal gelijk Irini. En ik ga morgen zelf maar weer eens in het echt kijken. Maar ik hou wel een nare smaak aan dit alles over. De kerstverlichitng is de verkiezingsbelofte van de burgemeester van Volos. En die man deugt niet. Hij heeft voor de kerst alle zwerfhonden laten oppakken en verdwijnen. Hij overtreedt de wet en legt kritiek naast zich neer. Hij bedreigt en intimideert. Hij lapt rechtzaken aan zijn laars. De stad ziet er mooi uit met kerst. Maar ik heb liever een eerlijke stad dan een mooi verlichte. 
Quote
#3
Heel mooi versierd, prachtig!  Ieder jaar tijdens onze vakantie houden we hier een tussenstop voor enkele nachten. 
Heel spijtig van die honden, ze lagen gewoonlijk steeds op dezelfde plaats een dutje te doen. 

Groetjes,
Viviane.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Treinrit Athene - Thessaloniki - Volos - Pilion Ger 1 3.116 03 March 2017, 13:36
Laatste bericht: Patrick
Information Nieuwe rubriek: Het Youtube hoekje oriste 6 9.831 05 November 2013, 09:49
Laatste bericht: WilmaHollander
  Nog wat filmpjes uit Kamilari Kreta Jef Dockx 0 1.895 23 April 2013, 20:50
Laatste bericht: Jef Dockx

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)