Nieuwe Kerstpostzegels zijn uit!!!
#1
De Griekse Kerstpostzegels zijn gisteren 12 december uit gekomen in boekjes van 10 met de waarde van €0,72 voor binnenlandse post en €0,90 voor buitenlandse post!
Hieronder een foto van het boekje van €0,90
[Afbeelding: 20r1z51.jpg]
Nou zou het leuk zij als er Oriste leden die in Griekenland zijn of wonen mij een Kerstkaart sturen in een envelop met deze postzegel erop!
Natuurlijk stuur ik dan een Kerstkaartje terug uit Nederland!
Vraag mij adres via een pb.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Eugene's signatuur Verzamelaar van Griekse postzegels (ελληνικά γραμματόσημα), Griekse bankbiljetten en Griekse munten

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  We zijn er! Ano Pedina, ons nieuwe thuis. Anniek 4 1.663 15 December 2022, 23:03
Laatste bericht: lucy
  Waarom de Grieken fier zijn dat ze Griek zijn. Jef Dockx 17 14.203 11 June 2012, 17:09
Laatste bericht: prasoudi
  Grieken zijn vossen/ zijn Grieken vossen? Wick 0 2.019 22 February 2012, 09:15
Laatste bericht: Wick

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)