Griekse kerstfoto's?
#1
Nu de feestdagen er weer aankomen is het misschien leuk om eens te kijken of er hier ook mensen zijn met typische Griekse kerst-kiekjes. De meesten zijn immers alleen in de zomer maanden in Griekenland te vinden. Dus mocht je een mooie fotosmiley van Griekse kerstsferen hebben gemaakt zou het leuk zijn ze hier met de mede-leden te delen Smile

Ben reuze benieuwd naar wat er allemaal voor moois gemaakt is Smile .
Quote
#2
Zoiets is toch behoorlijk Kerstig in Griekenland.......?

[Afbeelding: k1oy92.jpg]
Bart0riste's signatuur Een vooroordeel is een mening die doorgaans niet op feiten is gebaseerd.....
Quote
#3
Verlichting in de haven van Agios Nikolaos.


[Afbeelding: 11t9c2e.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
Mag dit OOK  Huh  is ook van Cyprus Hypocrite , maar dan wel van het Griekse gedeelte nl. Paphos  Big Grin
[Afbeelding: 121vii0.jpg]

[Afbeelding: 25i4tom.jpg]
Quote
#5
Quote
#6
[Afbeelding: 242inep.jpg]

Er is helaas op internet weinig te vinden wat betreft kerstvideo 's van bekende artiesten. Ik heb er een paar gevonden en verwerkt in de kerstcolumn 2013. Helaas ben ik niet zo handig om ze hier zelf te plaatsen. Voor de belangstellenden:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De videos zijn van; Thanos Petrellis & Elly Kokinou, Despina Vandi, Kostas Kakoyannis en een modeshow van Miltos: fall / winter 2013/2014 op AXDW


Ingesloten bestanden Thumbnail(s)
   
Quote
#7
CHANIA STAD

[Afbeelding: 2vtskn6.jpg]
Quote
#8
Een foto van Mimis Panaretos op Pigadia Karpathos.
[Afbeelding: 30wrqsy.jpg]
Quote
#9
Volgens mij heeft ,,alleen ,, dit draadje een vastloper... Na Erwin zijn berichtje  loopt het vast en  kan hierna  opvolgend  geen berichtjes meer verstuurd worden op de item ,,Griekse kerstfoto's,,
Quote
#10
(20 December 2014, 01:49)Wilma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Volgens mij heeft ,,alleen ,, dit draadje een vastloper... Na Erwin zijn berichtje  loopt het vast en  kan hierna  opvolgend  geen berichtjes meer verstuurd worden op de item ,,Griekse kerstfoto's,,

Klopt inderdaad. Heb (nog) geen idee waarom dat gebeurde. Als het goed is werkt de topic nu weer gewoon.
Mijn excuses voor de overlast.
@Erwin: ik heb je laatste berichtje helaas moeten verwijderen, gelukkig stond er nog niets in. Misschien wil je het nogmaals proberen?
Quote
#11
@ Ger, draadje liep inderdaad vast, onderstaand de vertaling van het kerstlied van Metaxa:

De (oud) Griekse tekst met daaronder Nederlandse vertaling:



Kalin imeran archontes
Goedemorgen aan u heren


Ki an ine o orismos sas
En als u wilt, laat ons u vertellen


Hristou ti thia genesi
Over de geboorte van Christus


Na mbo sto archontiko sas
Dat ik in jullie herenhuis kom


Hristos genate simeron
Christus is vandaag geboren


En Bithleem tin poli
In de stad Bethlehem


I urani agalonte
En de hemelen jubelen


Heri I ktisis oli
En de hele wereld is blij


En to spileo tiktete
Hij is geboren in een grot


En fatni ton alogon
In de kribbe van de paarden


vasilefs ton uranon
De Koning van de hemelen

Ke piitis ton olon
En de schepper van alles



Voor diegenen die durven, willen en kunnen (mee-) zingen Wink
Quote
#12
2014 santa run chania

[Afbeelding: 28tdnid.jpg]
Quote
#13
Heb de santarun gemist. Is dit jaarlijks?
Quote
#14
ja jaarlijks,foto's gekregen van vriend uit chania

[Afbeelding: 2nh2lna.jpg]

[Afbeelding: 2irvpfs.jpg]


Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#15
De kerstman die de boot schoon maakt, 2e kerstdag


[Afbeelding: n2zbkw.jpg]



[Afbeelding: 2lm9qjb.jpg]
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)