3 Griekenland kijkboeken te koop
#1
Voor wie houdt van mooie kijkboeken over Griekenland heb ik 3 boeken te koop. Ik plaats eronder een link naar Bol.com om meer info te geven over het boek. Als je belangstelling hebt, stuur me dan even een PB.

The Aegeaen - The Epicenter of Greek Civilization. Engelstalig. 28,00 + eventuele verzendkosten (v.a. 4,00 = naar afhaalpunt).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en:

Het Oude Griekenland - De bron van de Westerse wereld. Nederlandstalig. 12,50 + eventuele verzendkosten (v.a. 4,00 = naar afhaalpunt).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






en:

Masterpieces of Ancient Greek Sculpture - Photini Zaphiropoulou. Engelstalig. 35,00 + eventuele verzendkosten (v.a. 4,00 = naar afhaalpunt).
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






De boeken zijn uiteraard in uitstekende staat en worden zorgvuldig verpakt verzonden. 
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)