nieuw plekje weer vinden
#1
Goedemiddag,

Ons plekje in het dorp Makrigialos waar we al jaren komen is helaas niet beschikbaar voor ons, dus zijn wij op zoek naar een andere accommodatie voor onze zomervakantie. Wij zijn de laatste jaren ontzettend verwend qua ligging en ruimte ( appartement op strand en ruim ) dus ik zal niet rusten tot wij weer iets soortgelijks hebben gevonden Smile Makrigialos beviel ons erg goed, niet te groot, mooi en lang zandstrand, haventje en genoeg restaurants , dus dat zijn wel een beetje de "eisen/wensen"  we zijn met 2 volwassenen en een kind van 6 voor een periode van 18/21 dagen. Wie kan ons tips geven ? 
Quote
#2
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
(25 December 2014, 16:15)Zorbathagreek schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Goedemiddag,

Ons plekje in het dorp Makrigialos waar we al jaren komen is helaas niet beschikbaar voor ons, dus zijn wij op zoek naar een andere accommodatie voor onze zomervakantie. Wij zijn de laatste jaren ontzettend verwend qua ligging en ruimte ( appartement op strand en ruim ) dus ik zal niet rusten tot wij weer iets soortgelijks hebben gevonden Smile Makrigialos beviel ons erg goed, niet te groot, mooi en lang zandstrand, haventje en genoeg restaurants , dus dat zijn wel een beetje de "eisen/wensen"  we zijn met 2 volwassenen en een kind van 6 voor een periode van 18/21 dagen. Wie kan ons tips geven ? 

Is dit niks voor je.  Markos studio,s in Agia Fotia 
de beheerders zijn Jeroen & Esther Bruijns
ze staan ook op zoover met goede beoordelingen.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
ik ga al jaren hier naartoe in Makrigialos. Ook appartementen aan het strand
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#5
(26 December 2014, 12:12)connie schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




ik ga al jaren hier naartoe in Makrigialos. Ook appartementen aan het strand
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Kom je volgend jaar weer?
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Bedankt voor de reacties, omdat er geen plek meer voor ons was in onze vertrouwde acco hebben we besloten om dan maar eens een keer naar een ander plekje te gaan op Kreta, waarschijnlijk wordt het Almyrida ( Almirida ) iemand ervaring met dat dorp tips voor accommodatie ? Ben al druk aan het zoeken maar wat insiders info is altijd welkom

Gr Zorba
Quote
#7
Tussen Almerida en Kalives ligt
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.
Ligt heel rustig, geen langsrijdend verkeer. Je hebt wel eigen vervoer (auto of scooter) nodig.
Quote
#8
een paar jaar geleden logeerden we tussen Kalives en Almyrida in ''Kera Apartments'', leuke apartementen met een heel groot zwembad. maarrrr...inderdaad alleen met auto te bereiken.

ook rechtstreeks geboekt bij de appartementen, weet niet hoe het nu is.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.







veel suc6 !

robienne
Quote
#9
Even voor de duidelijkheid: Kera is een ander complex dan Kastro Kera.
Kastro Kera heeft ook een andere URL (zie de link in mijn berichtje).

Complex Kera ken ik niet, over Kastro Kera heb ik veel goede berichten gehoord.
Quote
#10
zo hier even een update, wij hebben lekker geboekt. Dit jaar is het Kalyves geworden! Appartement Kalithea voor 18 nachten heel veel zin in, rechtstreeks geboekt bij acco en vliegen met Ryan Air
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)