Peiling: Kies de volgens jou 5 mooiste foto's uit 2014
Je hebt geen toestemming om te stemmen in deze peiling.
Foto 2014-01
2.25%
8 2.25%
Foto 2014-02
0.28%
1 0.28%
Foto 2014-03
0.28%
1 0.28%
Foto 2014-04
0.28%
1 0.28%
Foto 2014-05
2.25%
8 2.25%
Foto 2014-06
2.25%
8 2.25%
Foto 2014-07
2.81%
10 2.81%
Foto 2014-08
1.40%
5 1.40%
Foto 2014-09
0.28%
1 0.28%
Foto 2014-10
1.12%
4 1.12%
Foto 2014-11
1.12%
4 1.12%
Foto 2014-12
1.40%
5 1.40%
Foto 2014-13
0.28%
1 0.28%
Foto 2014-14
3.09%
11 3.09%
Foto 2014-15
2.25%
8 2.25%
Foto 2014-16
1.12%
4 1.12%
Foto 2014-17
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-18
6.18%
22 6.18%
Foto 2014-19
1.69%
6 1.69%
Foto 2014-20
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-21
1.69%
6 1.69%
Foto 2014-22
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-23
0.84%
3 0.84%
Foto 2014-24
3.37%
12 3.37%
Foto 2014-25
3.09%
11 3.09%
Foto 2014-26
2.25%
8 2.25%
Foto 2014-27
2.25%
8 2.25%
Foto 2014-28
1.97%
7 1.97%
Foto 2014-29
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-30
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-31
2.81%
10 2.81%
Foto 2014-32
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-33
1.12%
4 1.12%
Foto 2014-34
2.81%
10 2.81%
Foto 2014-35
3.65%
13 3.65%
Foto 2014-36
0.84%
3 0.84%
Foto 2014-37
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-38
1.97%
7 1.97%
Foto 2014-39
1.97%
7 1.97%
Foto 2014-40
0.84%
3 0.84%
Foto 2014-41
1.97%
7 1.97%
Foto 2014-42
4.21%
15 4.21%
Foto 2014-43
5.06%
18 5.06%
Foto 2014-44
8.71%
31 8.71%
Foto 2014-45
0.28%
1 0.28%
Foto 2014-46
5.62%
20 5.62%
Foto 2014-47
1.97%
7 1.97%
Foto 2014-48
1.69%
6 1.69%
Foto 2014-49
0.84%
3 0.84%
Foto 2014-50
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-51
0.56%
2 0.56%
Foto 2014-52
2.81%
10 2.81%
Totaal aantal stemmen: 356 stem(men) 100%
* Je hebt op deze optie gestemd. [--]

Verkiezing 'Foto van het jaar' 2014
#1
Het is inmiddels een traditie geworden, zo op het eind van het jaar: De Oríste! 'Foto van het jaar'-verkiezing. En dus wordt het tijd om, net als in
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




,
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




en
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




de  Foto van dit jaar te kiezen.
Ook dit jaar stuurden de lezers van Oríste! weer genoeg mooie foto's in om elke week een nieuwe "foto van de week" in de header te kunnen plaatsen.
Dank daarvoor!

Klik
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




voor een overzicht van alle foto's uit 2014. Door op een foto te klikken wordt deze vergroot. Het nummer van de betreffende foto is te zien in de adresbalk op het einde van de URL. Het getal achter "2014-" is het nummer van de foto (bijvoorbeeld bij 2014-32ff.jpg is het fotonummer 32)
Maar je kunt ook in het overzicht met de muis op een fotootje gaan staan (niet klikken); de link met fotonummer verschijnt onderaan in je browserbalk.

Zet een vinkje bij jouw 5 favoriete foto's in de poll boven dit bericht. Op zondag 25 januari 2015 om 12:00 uur sluit de poll en is de "Foto van het jaar 2014" bekend.

Dit jaar worden de makers van drie mooiste "foto's van het jaar 2014" beloond met prijzen die door adverteerders en donateurs van Oríste! beschikbaar werden gesteld:


Eerste prijs:
De winnende foto wordt beloond met twee prijzen:

A) Het inmiddels overbekende Griekse vogelhuisje:

[Afbeelding: vogelhuisje.jpg]
Aangeboden door Yvonne van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




; bedankt voor de leuke geste Yvonne!
[Afbeelding: logo-leuke-vogelhuisjes-def.jpg]


B) Het boekje "
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"

[Afbeelding: zagoria.jpg]

Dit boekje wordt aangeboden door Angeliki, webbeheerder van de website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Enorm bedankt hiervoor Angeliki!
[Afbeelding: zagoriawebsite.jpg]  



Tweede prijs:
De maker van de foto welke als tweede is geëindigd ontvangt een literfles Kolymbari olijfolie, alsmede een zakje Oregano uit Kreta:

[Afbeelding: olijfolie.jpg]

Beschikbaar gesteld door Nikos van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




; Nikos, bedankt voor het beschikbaar stellen van deze goederen!
[Afbeelding: fodelianakisolijfolie.jpg]


Derde prijs:

De maker van foto nummer drie kan binnenkort genieten van een heerlijke fles Retsina:
[Afbeelding: retsina.jpg]

Aangeboden door Martin van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waarvoor m'n hartelijke dank!
[Afbeelding: grieksewijnen.jpg]


Voor de foto's die nét de 'top3' hebben gemist is er uiteraard eeuwige roem op Oríste! Wink  alsmede de hartelijke uitnodiging om het in 2015 wederom te proberen.

NB: Mochten de makers van een of meerdere winnende foto's in Griekenland wonen kan ik me voorstellen dat het merkwaardig is om olijfolie en/of retsina daarheen te sturen. In dat geval mag de winnaar zelf kiezen tussen een door mijzelf samengesteld 'Nederlands pakket' of de waarde van de prijs in contanten.


Voordat ik het vergeet, ook in 2015 blijven foto's voor de rubriek "foto van de week" meer dan welkom (hint ;) )


Voor de nieuwe leden uit 2014 (dat zijn er tot nu toe 452) die nog niet bekend zijn met de "foto van de week":
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




vind je alle informatie over deze rubriek.

En laat nu jullie stem maar horen; de peiling vind je boven dit bericht, dus even naar boven scrollen :)

Aan alle 'foto-inzenders' én sponsoren van deze 'foto van het jaar'-verkiezing: Enorm bedankt voor jullie inzet/medewerking up



Ger
Quote
#2
Ik vind deze traditie erg leuk.
Ga dadelijk even kijken welke foto's voor mij favoriet zijn.
Geweldig dat een aantal mensen een prijs beschikbaar hebben gesteld. Top!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#3
Ik heb per ongeluk na 1 foto aangeklikt te hebben al op akkoord gedrukt. OEPS!
Kan ik nog gereset worden, zodat ik in totaal 5 foto's aan kan klikken?
Quote
#4
(28 December 2014, 22:54)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik heb per ongeluk na 1 foto aangeklikt te hebben al op akkoord gedrukt. OEPS!
Kan ik nog gereset worden, zodat ik in totaal 5 foto's aan kan klikken?

Oeps, dat heb ik nog nooit geprobeerd met de nieuwe software Martine; krijg je een foutmelding als je het weer probeert als je er nog geen 4 hebt aangevinkt?
Mocht het toch niet lukken stuur de 4 andere nummers dan even per PB naar mij, dan vul ik ze handmatig in. Dan staan ze niet bij je naam maar toch wel als aantal.

Succes,
Ger
Quote
#5
PB verstuurd
Quote
#6
(28 December 2014, 23:25)martineprest schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




PB verstuurd

Aangepast en PB retour gestuurd Martine.
Quote
#7
Erg veel goede foto's dit jaar. Ik heb gekozen voor een technisch goede foto met een mooie compositie die ook nog eens niet het typische griekse plaatje is.
Quote
#8
er staan een paar zeer mooie foto's op,eentje gemaakt met een lange sluiter tijd,zeer mooi
Quote
#9
Dan heb ik nog een extra prijs voor diegene die naar Kreta komt en Agios Nikolaos bezoekt, of het nu de beste, de eerste of de laatste foto is.
Een boottochtje rond Agios Nikolaos op een originele kaik.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#10
@arthur,
Ik kom in de loop van het voorjaar ff langs op de motor. Wil best even een stukje varen/vissen.
Quote
#11
@Arthur, leuk bericht na alle rampen. Ben in juni op Kreta en neem zeker contact met je op, wanneer wij in Agios zijn.
Groetjes,
Wim
Quote
#12
Iedereen is welkom, @Chris, april/mei gaat de kaik er 4 weken uit voor onderhoud, ligt aan het weer.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#13
Zo, dat was moeilijk; wat een mooie foto's allemaal! Een van mijn goede voornemens voor dit jaar is om ook een mooi plaatje te schieten en in te sturen.
Quote
#14
Jammer dat het stemmen zo stroef verloopt Confused ; pas ongeveer 45 Oriste-leden hebben tot nu toe de moeite genomen om een top5 samen te stellen.
En dat met ruim 2100 leden..........

Kom op mensen, ga er even rustig voor zitten, geniet van de mooie foto's die het afgelopen jaar zijn ingezonden en waardeer de volgens jou mooiste 5 foto's up met een stem, zodat we een écht representatieve uitslag krijgen.
Quote
#15
Ik vind het jammer dat je ze een voor een moet aanklikken en niet kan doorbladeren.
Quote
#16
Jammer dat het aantal stemmen op 251 blijft steken.
Vooral omdat er ruim 2100 leden zijn.
Per persoon mag je 5 stemmen uitbrengen. Dat betekent dus dat er nog maar een kleine 50 leden hebben gestemd.

Zou het vooral voor Ger fijn vinden als er nog een aantal mensen gaan stemmen voor 25 januari.
De foto's zijn echt de moeite waard!!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#17
(13 January 2015, 23:19)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Jammer dat het aantal stemmen op 251 blijft steken.
Vooral omdat er ruim 2100 leden zijn.
Per persoon mag je 5 stemmen uitbrengen. Dat betekent dus dat er nog maar een kleine 50 leden hebben gestemd.

Zou het vooral voor Ger fijn vinden als er nog een aantal mensen gaan stemmen voor 25 januari.
De foto's zijn echt de moeite waard!!

Helemaal mee eens Harma; ook de inzenders doen zich veel moeite om een leuke foto te selecteren en in te zenden. 
50  stemmers van de ruim 2100 is inderdaad erg weinig.
Maar goed, laten we nog even afwachten, misschien komt er nog een enorme eindspurt, er zijn immers nog flink wat dagen (tot 25 januari) dat er gestemd kan worden.........
Quote
#18
Er zit bij mij wel een hele vreemde bug in. Als ik een foto in het overzicht aanklik omdat ik hem groter wil bekijken, krijg ik een hele andere te zien dan degene die ik aanklik. Dus ik kan helaas niet stemmen omdat ik de bijbehorende nummers niet kan zien.
Quote
#19
Ik was het uit het oog verloren maar heb nu gestemd. Er zitten weer echt mooie foto's tussen!
Quote
#20
(14 January 2015, 09:56)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er zit bij mij wel een hele vreemde bug in. Als ik een foto in het overzicht aanklik omdat ik hem groter wil bekijken, krijg ik een hele andere te zien dan degene die ik aanklik. Dus ik kan helaas niet stemmen omdat ik de bijbehorende nummers niet kan zien.

Merkwaardig Vito; ik heb ze net voor alle zekerheid nog eens nagelopen maar hier geen vreemde dingen kunnen ontdekken. Misschien even een andere browser proberen?
Quote
#21
(14 January 2015, 09:56)Vito schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Er zit bij mij wel een hele vreemde bug in. Als ik een foto in het overzicht aanklik omdat ik hem groter wil bekijken, krijg ik een hele andere te zien dan degene die ik aanklik. Dus ik kan helaas niet stemmen omdat ik de bijbehorende nummers niet kan zien.

Vito, je hoeft er niet per se op te klikken om het nr. te zien. Als je met je muis op de foto gaat staan, zie je in je onderste werkbalk (even afhankelijk van welke browser je gebruikt), het fotonummer verschijnen.
JohanV's signatuur Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints.

[Afbeelding: footsteps.png]
Quote
#22
In 36 uur tijd zijn er toch weer 43 stemmen uitgebracht. Top!
Ger, ik hoop met jou dat er nog een goede eindspurt komt.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#23
Ik was te snel en ik heb niet goed gelezen.
In ieder geval heb ik op slechts 1 foto gestemd i.p.v 5.
Ik kan nu niet meer op mijn nummers 2 t/m 5 stemmen.
Helaas pindakaas.
Quote
#24
(15 January 2015, 21:47)Xander schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik was te snel en ik heb niet goed gelezen.
In ieder geval heb ik op slechts 1 foto gestemd i.p.v 5.
Ik kan nu niet meer op mijn nummers 2 t/m 5 stemmen.
Helaas pindakaas.

Mocht je het alsnog willen doen stuur gerust je nummers 2 t/m 5 even per PB Xander dan voeg ik ze handmatig toe.......
Quote
#25
Nog precies één week kan er worden gestemd.
Dus heb je een minuutje de tijd..............
Quote
#26
Nog even dit topic omhoog halen in de hoop dat er toch nog een aantal stemmen bijkomen.......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#27
(20 January 2015, 16:33)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog even dit topic omhoog halen in de hoop dat er toch nog een aantal stemmen bijkomen.......

Ja, tot nu toe hebben slechts zo'n 64 mensen gestemd Blush
En dat met ruim 2100 leden........

Kom op mensen; dat kan véél beter. Muziekje en lekker drankje erbij, de kachel op volle toeren en genieten (en stemmen natuurlijk) van/op alle mooie foto's Wink
Quote
#28
(20 January 2015, 16:45)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(20 January 2015, 16:33)Harma schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Nog even dit topic omhoog halen in de hoop dat er toch nog een aantal stemmen bijkomen.......

Ja, tot nu toe hebben slechts zo'n 64 mensen gestemd Blush
En dat met ruim 2100 leden........

Kom op mensen; dat kan véél beter. Muziekje en lekker drankje erbij, de kachel op volle toeren en genieten (en stemmen natuurlijk) van/op alle mooie foto's Wink


Bij het bekijken van deze mooie foto's kun je heerlijk weg zwijmelen.......nog 6 maanden en dan zijn we er weer voor 2 weken.
Gelukkig hebben we de foto's nog.......
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#29
Nog slechts één dag (tot zondag 12:00 uur) kan er gestemd worden; daarna wordt de balans opgemaakt en zijn de winnaars bekend Smile


De nummers één en twee hebben inmiddels wat afstand genomen; voor de derde plek is er een nek-aan-nek-race gaande.
Kom op mensen, het is slecht weer buiten, dus neem even de tijd om jouw 5 favoriete foto's te nomineren als "Foto van het jaar".

Namens alle inzenders van de 52 'foto's van de week 2014':

ghost
  
   efxaristo
Quote
#30
Er staan momenteel 2 foto's op een gedeelde 3e plek dus daar moet nog een beslissing vallen.

Dus nog gauw even kiezen; dat kan tot morgen (zondag) 12 uur.......

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#31
Zojuist is de peiling gesloten en zijn de winnaars bekend:


Eerste prijs (met 31 stemmen):

[Afbeelding: 2014-44ff.jpg]
Deze foto van Sophia wordt beloond met twee prijzen:

A) Het inmiddels overbekende Griekse vogelhuisje:

[Afbeelding: vogelhuisje.jpg]
Aangeboden door Yvonne van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




; bedankt voor de leuke geste Yvonne!
[Afbeelding: logo-leuke-vogelhuisjes-def.jpg]


B) Het boekje "
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




"

[Afbeelding: zagoria.jpg]

Dit boekje wordt aangeboden door Angeliki, webbeheerder van de website
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Enorm bedankt hiervoor Angeliki!
[Afbeelding: zagoriawebsite.jpg]  



Tweede prijs (met 22 stemmen):

[Afbeelding: 2014-18ff.jpg]
Wim M ontvangt een literfles Kolymbari olijfolie, alsmede een zakje Oregano uit Kreta:

[Afbeelding: olijfolie.jpg]

Beschikbaar gesteld door Nikos van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




; Nikos, bedankt voor het beschikbaar stellen van deze goederen!
[Afbeelding: fodelianakisolijfolie.jpg]


Derde prijs (met 20 stemmen):


[Afbeelding: 2014-46ff.jpg]
Martine Prest kan binnenkort genieten van een heerlijke fles Retsina:
[Afbeelding: retsina.jpg]

Aangeboden door Martin van
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




waarvoor m'n hartelijke dank!
[Afbeelding: grieksewijnen.jpg]


Voor de foto's die nét de 'top3' hebben gemist is er uiteraard eeuwige roem op Oríste! Wink  alsmede de hartelijke uitnodiging om het in 2015 wederom te proberen.

NB: Mochten de makers van een of meerdere winnende foto's in Griekenland wonen kan ik me voorstellen dat het merkwaardig is om olijfolie en/of retsina daarheen te sturen. In dat geval mag de winnaar zelf kiezen tussen een door mijzelf samengesteld 'Nederlands pakket' of de waarde van de prijs in contanten.


Voordat ik het vergeet, ook in 2015 blijven foto's voor de rubriek "foto van de week" meer dan welkom (hint ;) )


Aan alle 'foto-inzenders' én natuurlijk de sponsoren van deze 'foto van het jaar'-verkiezing: Enorm bedankt voor jullie inzet/medewerking up

En voor de winnaars: van harte gefeliciteerd goedgedaan
PS: prijswinnaars: stuur even jullie adresgegevens (per PB) zodat ik de prijzen naar jullie toe kan sturen!




Ger
Quote
#32
Geweldig deze uitslag, 2 van mijn favorieten zitten erbij.
Sophia, Wim M en Martine gefeliciteerd met jullie prijs.
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#33
Alle drie gefeliciteerd!
Dit was ook mijn nummer 1...
Quote
#34
Harma en Frederique dank voor de felicitaties. Zelf ben ik verrast en verheugd met de 2e prijs en erg nieuwsgierig naar de smaak van de ongetwijfeld prima olie.
Leuk hoor zo'n verkiezing en aan iedereen het advies om een kiek in te sturen voor 2015.
Groetjes,
Wim
Quote
#35
Ohhhhh wat vind ik dit leuk!!! Ik wil iedereen bedanken die op mijn foto hebben gestemd!
Ik ben zo blij met de eerste prijs, het huisje van Yvonne, wat een talent heeft zij!!
Ook naar het boekje van Zagoria ben ik benieuwd..... Smile
Bedankt allemaal!!!!


efxaristo
Quote
#36
Oh wat leuk!! Dit was ook precies op volgorde mijn ,,Top 3,, Gefeliciteerd !!
Quote
#37
Winnaars van harte gefeliciteerd. Ook de andere deelnemers bedankt voor hun foto's. Daar valt toch veel plezier en herkenning aan te beleven. Alhoewel de stemmers toch wat achterblijven, hoop ik dat Ger de reeds gestarte nieuwe reeks 2015 voortzet. Elke week weer nieuwsgierig.
Quote
#38
Wow! Derde plek! Iedereen bedankt voor het stemmen en dat er dit jaar door iedereen maar weer mooie foto's gemaakt mogen worden.
Quote
#39
Alle fotografen Van Harte.

De keuze was toch erg moeilijk, zoveel moois.
Ook voor mij was de winnende foto  nr 1,
Natuurlijk gaan we in 2015 door met die prachtige plaatjes,elke week weer genieten,succes allemaal
Groetjes Margaritha
Margaritha's signatuur sirtakisirtaki
Quote
#40
De pakketjes zijn inmiddels ingepakt; morgenmiddag (of anders uiterlijk dinsdag) gaan ze op weg...........

[Afbeelding: 35isv2o.jpg]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Foto van de week wordt Foto van de maand Ger 5 3.854 12 April 2023, 14:51
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2021 Ger 46 8.227 19 January 2022, 12:26
Laatste bericht: Raki
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2020 Ger 33 8.074 27 January 2021, 09:55
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2019 Ger 40 11.220 22 January 2020, 11:20
Laatste bericht: Pippelientje
  Dit jaar nog geen 'Foto van de week' ingestuurd? Ger 0 3.595 25 July 2019, 14:28
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2018 Ger 83 27.078 18 January 2019, 11:42
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Vraag over foto van het jaar 2018 Arthur 8 5.019 29 December 2018, 12:36
Laatste bericht: jacq1970
  Foto van de week insturen? Het kan nog steeds! Ger 5 5.358 06 October 2018, 16:29
Laatste bericht: Wilma
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2017 Ger 72 25.266 25 January 2018, 16:18
Laatste bericht: Ger
  Verkiezing 'Foto van het jaar' 2016 Ger 70 33.861 17 January 2017, 21:41
Laatste bericht: Pippelientje

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 5 gast(en)