Brand veerboot
#17
beetje raar vertaald maar goed te begrijpen.


Filters ... vuur voor het brandende schip, zij nemen om de Italiaanse media branden. Volgens de krant La Repubblica, waren er ernstige tekortkomingen die werden opgenomen in de inspecties van Norman Atlantische Oceaan.

Documenten gepubliceerd en protothema, blijkt dat zes keer waargenomen ernstige problemen in het schip zo goed als voor de opdracht in de haven Norman Atlantische Oceaan te blijven om de schade onmiddellijk te herstellen geven.
Aangezien de Italiaanse dagelijkse problemen "de veiligheid van de inzittenden van invloed kunnen zijn."
Natuurlijk, volgens een inspectie was het probleem niet ernstig genoeg om vastgehouden. Verder wordt opgemerkt dat dit een boot die werd vijf jaar geleden gebouwd en werd gecontroleerd door Rina, de Italiaanse Inschrijven bij positieve resultaten.
Echter, had ernstige opmerkingen op lekken, reddingsmiddelen en noodverlichting van de passagier / auto ferry Norman Atlantische de havenautoriteiten van Patras maakte na de gevestigde inspectie van het schip waarop zij werden gemaakt op 19 december.
De havenautoriteiten had vijftien dagen gegeven de rederij om de problemen te verhelpen.
Onder andere de geconstateerde gebreken in de mechanismen sluiten van de waterdichte deuren die duidelijk de dichtheid van het schip beïnvloeden en had gevonden dat er geen duidelijke beheersplan voor zoek- en reddingsacties op passagiersschepen.
De controle-poort onthulde tekortkomingen in nood installaties van het schip.Inspecteurs merkte een observatie op de alarmlichten aan en controle van de structurele omstandigheden op het schip meldde missen de afdichting mechanismen van waterdichte deuren. De krant meldde ook tekorten redding toepassingen.
Intussen is de Italiaanse MEP, Mauro Pili, vertelde Repubblica dat hij aan het Italiaanse parlement dat schepen dragen vaak beide routes hadden geklaagd, zodat het niet langer schade.
"Ongeval van vandaag is het resultaat van een verachtelijke werking van schepen van en naar Griekenland en Sardinië," zei MP,.
"In de afgelopen maanden heb ik voorgelegd aan het Italiaanse parlement een gedetailleerd verslag over koopvaardijschepen varen tussen Sardinië en de Balkan. Ik heb geen antwoord ontvangen. Niets is duidelijk, "zei Pili.
Overladen
Serieus, hoewel, zijn de klachten die de Italiaanse schip, dat was gecharterd door buitengewoon Anek links Patras overladen met 222 voertuigen, waarvan de meeste waren tankers en vervoerde olie. Merk op dat de bouw van de Normandische Atlantische kon geschikt voor 195 voertuigen. Volgens tanker chauffeurs Getuigenissen zware voertuigen gewoon zou kunnen passen aan boord en in één versie waren er protesten aan de eigenaren van transportbedrijven die een probleem tijdens de reis zou kunnen zijn, omdat de rimpelingen mogelijk veroorzaakt verschuivingen en tank om het aanraken van het dak van de garage board. Een van de overlevenden van de bestuurders zei dat op de weg naar Italië en vanwege de ruwe zee gemaakt lading shift, wrijvingen waarschijnlijk tanker met het metalen dak van het schip veroorzaakte vonken van hen vermoedde dat de brand begon. Overbelasting van het schip blijkbaar geassocieerd met een verhoogd olie transport behoeften in Italië.



Bron Emirisia.GR
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Berichten in deze discussie
Brand veerboot - door waldo03 - 28 December 2014, 09:38
RE: Brand veerboot - door Arthur - 28 December 2014, 12:17
RE: Brand veerboot - door Ger - 28 December 2014, 12:29
RE: Brand veerboot - door chris - 28 December 2014, 13:08
RE: Brand veerboot - door kritikaster - 28 December 2014, 15:16
RE: Brand veerboot - door Patrick - 28 December 2014, 15:22
RE: Brand veerboot - door chris - 28 December 2014, 15:26
RE: Brand veerboot - door Patrick - 28 December 2014, 15:30
RE: Brand veerboot - door iakovos - 28 December 2014, 17:43
RE: Brand veerboot - door Margaritha - 28 December 2014, 18:05
RE: Brand veerboot - door Ger - 28 December 2014, 18:11
RE: Brand veerboot - door Arthur - 28 December 2014, 18:37
RE: Brand veerboot - door Ger - 28 December 2014, 20:09
RE: Brand veerboot - door ElsR - 28 December 2014, 23:59
RE: Brand veerboot - door TreinopStad - 29 December 2014, 08:46
RE: Brand veerboot - door waldo03 - 29 December 2014, 09:52
RE: Brand veerboot - door Arthur - 29 December 2014, 12:00
RE: Brand veerboot - door greece67 - 29 December 2014, 13:20
RE: Brand veerboot - door Arthur - 29 December 2014, 16:07
RE: Brand veerboot - door wwopkos - 29 December 2014, 16:29
RE: Brand veerboot - door ElsR - 29 December 2014, 18:17
RE: Brand veerboot - door Patrick - 29 December 2014, 23:47
RE: Brand veerboot - door iakovos - 30 December 2014, 00:18
RE: Brand veerboot - door chris - 30 December 2014, 09:25
RE: Brand veerboot - door metaxa - 30 December 2014, 09:47
RE: Brand veerboot - door Arthur - 30 December 2014, 11:31
RE: Brand veerboot - door Patrick - 30 December 2014, 13:10
RE: Brand veerboot - door greece67 - 30 December 2014, 15:12
RE: Brand veerboot - door Patrick - 31 December 2014, 12:24
RE: Brand veerboot - door Albert - 30 December 2014, 16:21
RE: Brand veerboot - door TreinopStad - 30 December 2014, 19:38
RE: Brand veerboot - door Martje - 31 December 2014, 00:28
RE: Brand veerboot - door chris - 31 December 2014, 08:52
RE: Brand veerboot - door Beems - 31 December 2014, 13:03
RE: Brand veerboot - door Martje - 02 January 2015, 11:42
RE: Brand veerboot - door Martje - 31 December 2014, 10:46
RE: Brand veerboot - door Karel - 31 December 2014, 10:54
RE: Brand veerboot - door chris - 31 December 2014, 11:30
RE: Brand veerboot - door TreinopStad - 08 January 2015, 21:27
RE: Brand veerboot - door Patrick - 08 January 2015, 21:58
RE: Brand veerboot - door ElsR - 09 January 2015, 10:04

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)