Grieksegids nieuws     
Aan alle Oríste! - leden: Bedankt!
#1
2014 ......... 2015

De laatste uren van het jaar tikken weg...........
Een mooi moment om even stil te staan bij het afgelopen jaar en dus ook bij dit Oríste-forum in 2014.

In 2014 mochten we 455 nieuwe leden verwelkomen en werden er 710 nieuwe discussies geplaatst die dan weer 5056 berichten opleverden. Het was een druk jaar met gezellige, leuke, interessante, informatieve, soms humorvolle maar ook een enkele keer tragische berichten. Wat er dit jaar opviel is dat er -op een enkele keer na- nauwelijks noemenswaardige wanklanken te lezen vielen; in ieder geval véél minder dan het jaar daarvoor.

Ik wil dit jaar afsluiten met het uitspreken van mijn bijzondere dank aan iedereen die -op welke manier dan ook- heeft bijgedragen aan dit mooie Oríste!-jaar.
Uiteraard in eerste instantie aan alle forumleden die middels hun berichten met de meest uiteenlopende onderwerpen ervoor zorgden dat dit forum zo geliefd is (en bleef) bij een ieder die Griekenland een warm hart toedraagt.

Daarnaast een speciaal woord van dank aan díe forumleden die het ook in 2014 voor mij mogelijk maakten dit forum om een professionele manier online te houden.
Ik denk dan aan iedereen die op verschillende manieren een financiële bijdrage hebben geleverd; bijvoorbeeld door het plaatsen van een banner t.b.v. hun bedrijf / instelling / website en dergelijke, én leden die een éénmalige of periodieke donatie ter beschikking stelden en zo het forum steunden.

Mede door hen was de prijzenpot voor de '
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




'-verkiezing dit jaar rijkelijk gevuld up (PS: niet vergeten te 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




hoor Wink )

Beste donateurs / en sponsoren:
ghost
efxaristo Oftewel enorm bedankt voor jullie begrip, meedenken én steun in 2014!

Ik kan en mag uiteraard niet verwachten dat deze gulle gevers ook het komende jaar Oríste blijven steunen en hoop dat het komende jaar ook andere Oríste! leden bereid zijn om dit forum te blijven steunen. Wil je meer informatie hierover klik dan even op onderstaande links:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






PS: Ik speel met de gedachte om naast de 'Foto van de week'/ 'Foto van het jaar'-competitie ook zo nu en dan een zelfgemaakte prijsvraag of iets dergelijks in elkaar te knutselen (waar uiteraard een prijsje aan gekoppeld wordt). Mochten er leden zijn die wat leuke ideeën hebben op dat vlak; zelf een leuke prijsvraag kunnen/willen maken en/of een prijs(je) ter beschikking willen stellen hoor ik dat graag. Ik kom er op een later tijdstip nog op terug.

Genoeg gepraat, genoeg getypt; ik stop ermee voor dit jaar, maar niet voordat ik alle leden van dit forum een

Fantastisch, gezellig, gelukkig, warm, en vooral GEZOND 2015  heb toegewenst.

Tot volgend jaar!

Ger
Quote
#2
Ook jij Ger......reuze bedankt. Met heel veel plezier het afgelopen jaar dit forum bezocht.
Leuke ervaringen uitgewisseld en veel gelezen....geweldig.
Wil dan ook graag alle forum leden en jou Ger een gelukkig, gezond, en liefdevol jaar toewensen.
Tevens een oproepje aan alle leden..... stort ook wat in die kas, al is het iets kleins.

Tot 2015.......
Groet Ostriagroet
Quote
#3
Dank je Ger voor alle werk en info. Net binnen van het oliebollen bakken. Vanuit Amsterdam is het te ver er een paar te brengen. Goed 2015!
Wim
Quote
#4
Ger,hartelijk dank voor de vele moeite en tijd,die je er weer in hebt gestoken

[Afbeelding: 156sf2h.jpg]
Quote
#5
Mooi resultaat! 
Iedereen alvast een gezond en gelukkig 2015 gewenst! Op naar nog meer leden en veel berichten....

Fijne avond ook!
Quote
#6
Dank je wel Ger, voor een jaar lees en af en toe schrijfplezier!
Fijne avond en een gelukkig nieuwjaar!
Quote
#7
Dank je wel Ger voor alles wat je doet voor dit fantastische forum.

Ik wens jou en alle forumleden alle goeds voor het nieuwe jaar en dat we maar weer vele mooie reizen mogen maken!

[Afbeelding: 2dtdvet_th.jpg]
Quote
#8
Beste Ger,
Dit forum is een mooie realisatie dankzij jouw 'vaderlijke' hand en (bij)sturing.
Net daarom is dit forum zo breed gedragen door zoveel leden, die allemaal Griekenland en het Griekse volk een warm hart toedragen.
Zonder jou was dit geenszins mogelijk geworden; van harte bedankt hiervoor!

Bij deze gelegenheid ook mijn beste wensen voor een gezond en gelukkig 2015!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#9
Ger,
Veel dank voor alle moeite,tijd en werk aan het forum besteed! Gezellige en goede jaarwisseling met een goed begin!
Zal in mijn woonplaats wel lukken denk ik:ze zijn al uren aan het melkbuscarbidschieten!
Veel mooie reizen naar vooral Griekenland!
Quote
#10
Ook van ons Ger, goeie roetsch en groetjes aan Nienke en Genhei.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#11
Bedankt Ger

Voor jou en iedereen die Oríste een warm hart toedraagt

[Afbeelding: 28ro6y0.jpg]
Quote
#12
Ger,

bedank voor dit mooie forum en al het goede voor 2015
Quote
#13
Ger, bedankt voor alles wat je investeert in dit forum, zowel tijd als geld efcharisto

En voor iedereen: een mooi en gezond 2015 gewenst waarin we weer kunnen genieten van reizen en/of wonen in het prachtige Griekenland ! 
Quote
#14
Ger, jij bedankt, voor het vele werk dat je in dit forum steekt!
Ik geniet er iedere dag opnieuw van.

[Afbeelding: 2lo3gcn.gif]
Quote
#15
 En ook vanaf het eerste trein station op dit eiland bedank ik Ger voor al zijn moeite en geduld..... want dat heb je helaas vaak en veel nodig Angry
Laten wij elkaar wat minder dit jaar in de haren vliegen Big Grin zodat het een mooi en informatief forum blijft, waar iedereen wat nieuws vanaf kan halen Idea
Quote
#16
Iedereen op dit mooie forum een gelukkig en gezond nieuwjaar vanuit Plaka Apokoronas![Afbeelding: 9pn7s8.jpg]
Quote
#17
Ger, jij bedankt voor dit mooie forum.
Voor een ieder een heel mooi en gezond 2015 gewenst!
Harma's signatuur Pluk de dag 
                         gremo
Quote
#18
Bedankt Ger voor het afgelopen jaar voor de vele info's en foto's en alles wat maar
met Griekenland te maken had.
We gaan zeker ook in 2015 weer genieten van dit geweldige forum.
Voor alle leden maar vooral jouw Ger heel veel geluk
maar vooral goede gezondheid.

Groetjes uit Reuver

Els e Jac
Quote
#19
Dankjewel Ger voor dit prachtige forum en een gezond 2015 voor jou en alle leden.

Viviane.efxaristo
Quote
#20
Beste Ger,
Allereerst een heel fijn, gezond en gelukkig 2015 gewenst en tevens gefeliciteerd met de mooie forum cijfers!
Ondanks dat ik maar een frequente bezoeker ben, heb ik enorm veel plezier van het (het enige serieuze Griekenland) forum en probeer er zoveel mogelijk reclame voor te maken. Ik hoop dat het nog lang zal bestaan!

Groetjes,
Judith-Irini
Quote
#21
Ger, ook jij een heel gezond en liefdevol nieuw jaar, ga zo door met je geweldige forum!  Smile
Quote
#22
Voor alle leden van dit mooie forum een prachtig 2015 gewenst!
Quote
#23
Ger,

Bedankt voor je inspanningen en de zorg die je hebt gepleegd in 2014, om dit mooie- en succesvolle forum in stand te houden. 
Ik wens je in 2015 alle goeds toe.
Hopend op een mooi forumjaar.
[Afbeelding: dr401h.jpg][/img]
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  4001 leden Arthur 2 993 11 July 2020, 21:39
Laatste bericht: Arthur
  Bruno Tersago: alle corona maatregelen in GR Karidiès 4 1.572 24 March 2020, 13:37
Laatste bericht: Elena
  Wat denken de forum leden hiervan? Arthur 9 3.252 15 July 2017, 14:58
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Gefeliciteerd met 3000 leden Karidiès 1 1.826 30 October 2016, 21:30
Laatste bericht: Ger
  2500 leden Arthur 11 7.801 09 August 2015, 11:26
Laatste bericht: Arthur
  Meeting Oríste-leden? Tukkeroscar 82 55.814 03 November 2014, 15:40
Laatste bericht: ostria
  Leden: 1.987 Harma 46 27.411 28 September 2014, 12:32
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Minoan Lines Schrapt alle diensten van en naar Venetië Ries 1 2.207 04 June 2012, 16:56
Laatste bericht: Ger
  Wat me opvalt aan dit prikbord en alle andere!!!! Marianneke 26 18.214 17 April 2012, 15:33
Laatste bericht: ElsR
  Olympic annuleert alle vluchten van en naar Brussel Dirk 1 2.186 05 March 2011, 20:09
Laatste bericht: Arthur

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)