Griekse boekenlijst op nieuwe website
#1
Hè, hè, eindelijk af. Voor degenen die graag Grieks getinte boeken lezen, de boekenlijst die ik sinds enkele jaren bijhoud telt nu ruim 300 boeken en is in een database gezet. Dat betekent dat je nu kunt zoeken op titel, schrijver, onderwerp (bijv. alle boeken die met Kreta te maken hebben) of de gehele lijst downloaden als Excelbestand. De filmlijst is eveneens op deze website geplaatst. De website is sinds een paar dagen online, dus de collectie Griekenlandartikelen moet nog opgebouwd worden. Er is een verwijzing naar het Volkskrantblog voor het hele archief; dit blog blijft overigens bestaan.

Aanvullingen op de boeken- en filmlijst blijven altijd welkom! Plaats dan een reactie of stuur een mailtje. Alvast bedankt hiervoor.

De boekenlijst blijft ook toegankelijk via het Volkskrantblog; alleen de link zal wijzigen.

Hierbij de directe link naar de boekenlijst:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ziet er klasse uit Corry vink , m'n complimenten hoor, daar zal heel wat werk mee gemoeid zijn geweest schat ik zo.

Ger
Quote
#3
Fantastisch Corry ! [Afbeelding: 2nqxg6x.gif]
Heel overzichtelijk en "gebruiksvriendelijk", het moet een enorm werk geweest zijn, zowel de boeken- als de filmlijst.
Quote
#4
Ja, was even veel werk. Ik heb ook nog het voornemen om bij ieder boek en film een miniminibeschrijving te zetten. Is nu bij diverse boeken al het geval, maar nog niet bij alles. Maar dan is even iets voor de langere termijn.
Maar goed, dat komt nog wel. Voor nu hoop ik dat veel mensen er al plezier van zullen hebben!
Quote
#5
Klasse Corry. efxaristo.
Ga eens kijken of ik nog iets aan kan schaffen voordat we vertrekken.
Quote
#6
Ga je op vakantie Marit?

(12 April 2010, 18:35)Marit schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ga eens kijken of ik nog iets aan kan schaffen voordat we vertrekken.
Quote
#7
(12 April 2010, 21:10)Eleni schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ga je op vakantie Marit?

(12 April 2010, 18:35)Marit schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ga eens kijken of ik nog iets aan kan schaffen voordat we vertrekken.
Eind van de maand gaan we weer voor een dikke 2 maanden naar de Peloponnesos Eleni. spandoek
Quote
#8
Wow, 2 maanden maar liefst, mooie vooruitzichten Marit.
Alvast een heel fijne vakantie toegewenst sirtaki

Eleni
Quote
#9
Marit, ik wens je een fijne vakantie.

[Afbeelding: m9n7zb.jpg]

Ger
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tags boekenlijst - aanvullingen? Corry 0 2.066 08 January 2011, 16:35
Laatste bericht: Corry
  Griekse boekenlijst uitgebreid + 2 boeken gezocht Corry 4 5.604 08 September 2010, 12:01
Laatste bericht: Yvon
Information Complete Griekse boekenlijst KarenAnna 1 3.571 31 December 2009, 16:25
Laatste bericht: Eleni

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)