Grieksegids nieuws     
Waar eerste week op Kreta?
#1
De eerste week van april 3 of 5 april willen we een weekje naar Kreta. Deze keer niet op eigen gelegenheid. vertrek va Amsterdam. 
Ik heb gevonden: Plakias, ben ik eerder geweest alleen in een andere periode, Matala of Agia Galini, nooit eerder geweest of Koutouloufari, nooit eerder geweest. Ik weet dat het laatste vlakbij Cherso ligt, maar ik hoorde wel dat het een leuk plaatsje is en in deze periode zal het wel anders zijn.
Graag wil ik wat meningen horen/lezen.
Dank alvast Cool
Tipa
Quote
#2
 Begin april is het weer nog wisselvallig, dus hou er rekening mee dat in het zuiden de temperaturen gemiddeld 5 graden hoger liggen en er minder kans op regen is. Agia Galini is heel gezellig, een beetje zoals Plakias maar kleiner. Ook Matala is gezellig, leuke restaurantjes en in die periode rustig, misschien wel te rustig 's avonds! Allebei een goede uitvalsbasis om uitstappen te doen.
Hangt er vanaf wat jullie graag doen op reis, en van jullie vervoer.
Quote
#3
Mochten jullie kiezen voor Agia Galini, dan kun je er mooie wandelingen maken. Afgelopen jaar hebben we voor Agia Galini en omgeving een wandelboekje (in het engels) geschreven.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




.

groet vanuit regenachtig Kreta!
Berendw's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Colourful walking guidebooks
Quote
#4
(14 January 2015, 14:19)Martine schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 Begin april is het weer nog wisselvallig, dus hou er rekening mee dat in het zuiden de temperaturen gemiddeld 5 graden hoger liggen en er minder kans op regen is. Agia Galini is heel gezellig, een beetje zoals Plakias maar kleiner. Ook Matala is gezellig, leuke restaurantjes en in die periode rustig, misschien wel te rustig 's avonds! Allebei een goede uitvalsbasis om uitstappen te doen.
Hangt er vanaf wat jullie graag doen op reis, en van jullie vervoer.

hou er wel rekening mee dat begin April Matala zo dood als een pier is. 2 jaar geleden begin Mei waren de enige mensen die je kon zien op straat de Oost-Europeaanse gastarbeiders.  Eigenlijk mag je stellen dat vana Cool f 15 Mei de boel op gang komt.
Quote
#5
Als je rust zoekt kun je overal terecht maar hou er rekening mee dat alleen in de grotere plaatsen een paar taverna,s open zijn.
Pas met Grieks Pasen, dit jaar 10/11/12/13 april begint het toeristische leven weer langzaam op Kreta.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)