Even voorstellen: ik ben Ger
#1
Ik ben.........

........Ger van der Waal en woon in het mooie Zuid-Limburgse land. In Heerlerheide om precies te zijn.

Ik ben de beheerder van dit forum dat is geboren uit m'n passie voor drie enorme (eigenlijk een beetje uit de hand gelopen) hobby's: Griekenland, satellietontvangst en internet/websites maken. Al jaren gaan we vrijwel elk jaar minstens één keer op vakantie naar ons geliefde Griekenland. De laatste jaren maak ik van elke vakantie een reis/fotoverslag dat ik op m'n website plaats. Daar krijg ik zoveel leuke reacties op dat ik daar weer een hobby in een hobby van heb gemaakt. Het is erg leuk om te zien dat andere mensen daar zo van genieten en zelfs inspiratie van opdoen.

Om de Griekse taal een beetje te leren kennen en te begrijpen heb ik een tijdje geleden eens schoteltje richting HellasSat-2 gericht waar ik sindsdien enkele Griekse zenders vanaf pluk. Erg leuk om te zien en m'n Griekse taal gaat inmiddels een heel stuk beter. Maar ik zou Ger niet zijn als ik ook daar niet weer een "projectje" van maakte en zo was m'n Grieksezender-pagina al snel geboren. Ik bleef maar vragen krijgen over mensen die dat ook wilden en al snel bleek ik een "one-man helpdesk" te runnen. Na verloop van tijd begonnen zich ook in Griekenland woonachtige mensen met vragen te melden. Tja, daar had ik maar één antwoord op: een aparte pagina ook voor hun dus.....

Inmiddels kreeg ik per week tientallen mailtjes met vragen op satellietgebied en werd het steed moeilijker te combineren met m'n werk op de universteit.
"Een forum", dat zou de oplossing moeten zijn. Veel vragen keren immers regelmatig terug en een forum zou in no-time een database vol waardevolle informatie kunnen gaan vormen.

Het resultaat? Daar leest u op dit moment op. De eerste leden op het nieuwe forum hebben zich al gemeld en de eerste antwoorden zijn al een feit. Ik hoop dat het forum uitgroeit tot een leuk, interessant en vooral informatief medium waar veel satelliet- en Griekenland-liefhebbers graag zo nu en dan even langssurfen of zelfs actief aan discussies deelnemen.

Yassas en Kalos Irthate!

NB: Voordat ik het vergeet: zou het geen leuk idee zijn als leden van dit forum middels foto's laten zien hoe ze de Griekse zenders in Nederland of Nederlandse zenders in Griekenland ontvangen?
Ik verricht alvast de aftrap.

Ger van der Waal
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Interview met Ger!! ADO 44 29.992 17 October 2013, 14:42
Laatste bericht: Ger
  Xronia polla GER Arthur 15 9.083 17 June 2012, 23:51
Laatste bericht: Imogen
  mogen we ons voorstellen petra en ger ger64 4 4.722 08 May 2011, 23:54
Laatste bericht: Mieke
  Even voorstellen.... ik ben Martine Prest martineprest 2 3.142 11 March 2011, 00:58
Laatste bericht: martineprest
  even voorstellen... ik ben Petra Petra 5 4.194 23 September 2010, 11:39
Laatste bericht: edbe
  even voorstellen...ik ben Harm harm 6 5.947 02 June 2009, 23:16
Laatste bericht: harm
  Even voorstellen: ik ben Kamaria Kamaria 12 9.900 10 May 2009, 10:20
Laatste bericht: Senna

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)