Korte onderbreking Oriste
#1
Het afgelopen uur is dit forum verhuisd naar een snellere server bij de hosting provider. Ik heb daarvan vorige week al een berichtje ontvangen maar was eerlijk gezegd helemaal vergeten dat dit vandaag plaats zou gaan vinden.

Hierdoor is het forum totaal onverwacht een klein uur op 'zwart' gegaan en kreeg ik meteen wat ongeruste mailtjes. Mijn excuses dat ik verzuimd heb dit vooraf even aan te kondigen.
Inmiddels is de verhuizing met succes afgerond en draait Oríste nu op een behoorlijk snellere server. Ik ben benieuwd of er een duidelijk verschil valt te constateren.

Nogmaals sorry, fijn weekend,

Ger
Quote
#2
Ik was al even bang dat Syriza hierin de hand had...
Quote
#3
(31 January 2015, 15:39)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik was al even bang dat Syriza hierin de hand had...

Smile Smile Smile
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik had het al begrepen hoor Ger.
Quote
#5
Het is inderdaad sneller  Wink.
Quote
#6
(31 January 2015, 15:39)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik was al even bang dat Syriza hierin de hand had...
Ja Chris, dan zou Oríste meteen op de 'verboden' lijst komen, samen met de All-in resorts Tongue Big Grin


(31 January 2015, 16:07)Leo en Sonja schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is inderdaad sneller  Wink.
Ja ik zie het Leo en Sonja; véél sneller. Wil ik net een berichtje schrijven is het al geplaatst voordat ik het getypt heb Big Grin . Kan je nagaan.......
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Oriste nu ook via oriste.nl Ger 5 3.236 20 August 2021, 18:41
Laatste bericht: Ger
  Korte lontjes - rapporteren en waarderen Ger 2 2.460 01 July 2021, 21:25
Laatste bericht: martineprest
  Korte storing, mogelijk berichten verwijderd Ger 0 4.320 04 November 2017, 16:18
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)