Ferry boeken
#1
Beste Oriste lezers,

2 februari komt dichtbij en dat betekent het einde van de vroegboekkorting bij de diverse Ferrymaatschappijen. Het zou zonde zijn om deze korting te missen.
Minoan geeft 20% en dat tesamen met je ANWB kaart kom je lekker voordelig aan je tickets.

Hoort en zegt het voort.

Kalo Vradi,

Dick
Quote
#2
Dank voor je advies.
Ik heb eergister al geboekt vanuit Trieste.
Blush Sleepy
iakovos's signatuur [Afbeelding: angel.gif]
Quote
#3
Ook wij hebben al geboekt voor onze zoon die in Jullie komt. 5 personen, 1 auto en binnen hut, retour voor €740,80 vanuit Ancona.
Rechtstreeks geboekt bij Minoan in de haven van Igoumenitsa.

Groetjes vanuit een heel nat en stormachtig Katavothra.
Quote
#4
Wat een bedrag! Is het niet goedkoper om te vliegen en een auto te huren?
Quote
#5
Ik vind het een heel mooie prijs; nog geen 150 euro pp.
Voordeel eigen auto bij je.
Helaas heb ik zelf meer moeten betalen vanaf Venetië Angry
Quote
#6
@ElsR

Het is wel een RETOUR voor 5 pers. in juli.  Goedkope vliegtickets in juli moet je bijna 1 jr van te voren boeken bij b.v. Jetairfly.
Quote
#7
Els even een vergelijk.
Met Ryanair van Dusseldorf(weeze) naar Corfu in dezelfde periode 5 personen 16 dagen nu 19 dagen met alleen 10 kg handbagage
€ 1674,90. 19 dagen zelfs €2074,90. Dan nog voor 16 dagen een auto en deze ook voor 5 personen, weet niet wat dat gaat kosten maar toch al snel €600 a €700 . dus dacht niet zo'n slechte deal.
Quote
#8
Aha! Ik las uit het bericht niet dat het voor 5 personen was. Maar zelfs dan moet je nog afschrijving vd auto, benzine, tolwegen etc. erbij tellen ..... Het is toch al gauw 3000 km op en neer ..... Enfin, ieder het zijne .... Ik vind vliegen op 1 of 2 dagen (x 2) toch een stuk relaxter dan 3000 km (2x 2 dagen) tussen mede-weggebruikers zitten ...
Quote
#9
Ik kreeg vandag bericht dat de vroegboekkorting bij Minoan met een maand is verlengd.
Quote
#10
Minoan geeft ook familie korting! ook 20 procent geloof ik ;)
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Goedkoop Ferry boeken JohannesGR 0 436 12 January 2024, 14:38
Laatste bericht: JohannesGR

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)