Hevige regenval verwoest Plaka brug
#1
Epirus kenmerkt zich door de vele historische boogbruggen. Helaas is de Plaka brug in de Tzoumerka verwoest door hevige regenval. Hierbij een bericht van internet:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




. Het bericht is te vertalen via Google translate (zie rechtsboven in bericht).
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#2
Wat ontzettend jammer zeg Angeliki, en dan ook nog net die supermooie brug Confused
Quote
#3
[Afbeelding: 11rwvmq.jpg]
Hier de brug bij Kleidonia (Zagoria). Hopelijk redt het deze wel!
Angeliki's signatuur Χαιρετισμους! 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  gremo
Quote
#4
We hebben hem twee keer bezocht, een prachtige trotse brug. Helaas begonnen mijn knieën te beven als ik er al naar keek, daarom heb ik nooit op gestaan, ik ging er liever onderdoor met een raft Blush
Jammer dat hij er niet meer is.....
Quote
#5
Een oude foto van de brug    
Quote
#6
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Nog wat hevige beelden van de vele regen in Epirus. Dit zo'n 20 km van Parga. Voor hen die hier in de omgeving wel eens rond getoerd hebben. dit is Kanalaki.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&feature=youtu.be
Quote
#8
[Afbeelding: 2rhnukm.jpg]

 In 2007 waren er na overstromingen al problemen met de
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  toen zou de brug gerestaureerd worden
maar volgens mij hebben ze dat nooit gedaan, nu gaan ze brug misschien wel weer op nieuw bouwen.
 
Quote
#9
Net mijn foto's van 2011er bij gepakt. Heb kiekjes van 2 bruggen, maar dit is een andere zie ik nu pas. Bijft zonde maar wie weet wordt er een potje gevonden voor restauratie.
Quote
#10
De herstel werkzaamheden zijn begonnen.


[Afbeelding: %25CE%25B3%25CE%25B5%25CF%2586%25CF%2585...E%25B1.jpg]



Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#11
De contracten tussen de aannemer en de nodige instanties om de brug te herstellen zijn
getekend, de herstelwerkzaamheden  zullen in de komende tijd een aanvang nemen,
volgens GTP
Quote
#12
Wat fijn, blijven toch hele mooie bruggen en ook een toeristische trekpleister.. gelukkig heb ik de foto's nog!
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 2 gast(en)