Mooie en interessante site over griekse wijnen
#1
Vanochtend kwam ik een mooie site tegen over griekse wijnen. Mooie foto's en uitgebreide informatie.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#2
Ik geef de voorkeur aan 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

Mvg 
Martin 
Quote
#3
(03 February 2015, 10:55)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik geef de voorkeur aan 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

Mvg 
Martin 

Martin, wel even de agenda bijwerken we leven al in 2015 Big Grin

Kali Mera,

Dick
Quote
#4
Huh? De agenda? Alles staat toch op 2015? 

Mvg 
Martin 
Quote
#5
(03 February 2015, 10:55)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ik geef de voorkeur aan 

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 

Mvg 
Martin 
Natuurlijk geef je de voorkeur aan je eigen site.
Zijn totaal verschillende websites.Dat hoeft elkaar niet in de weg te zitten. Jouw site is meer gericht op verkoop, de door mij in de openingspost genoemde site is wat meer op voorlichting/informatie over griekse wijnen en druivenrassen.
Quote
#6
(03 February 2015, 12:34)martin schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Huh? De agenda? Alles staat toch op 2015? 

Mvg 
Martin 

Zelfs een knotje wol zit weleens in de knoop, de wijnreizen zijn niet actueel. Sorry dat ik je liet schrikken.

Kali Mera,

Dick
Quote
#7
Aha,  tnx 

Gelijk aangepast. 

Mvg 
Martin 
Quote
#8
Martin, ik heb je website bekeken.
Wellicht dat je voor de leesbaarheid meer witruimte kan opnemen in de tekstblokken.

Als voorbeeld de home pagina, waar alle tekst samen is gevoegd in een vast blok. Als je de tekst opdeelt en paragrafen per onderwerp hanteert zal de leesbaarheid toenemen. Voorzie de paragrafen dan direct ook van een korte zin in bold die het onderwerp weergeeft.

Als de "leveringsvoorwaarden, en de overige tekst onder aan de website" wordt aangeklikt verschijnt er een blanke pagina.

Henk
Computer Boy's signatuur Internetverslaving is nu een erkende ziekte, waarvoor je naar een afkickkliniek kan gaan. Ik ga alleen maar als er WiFi is.
Quote
#9
Er wordt aan gewerkt Henk, je hebt gelijk. 

Mvg 
Martin 
Quote
#10
Of- hoe een topic gekaapt kan worden...
Quote
#11
(03 February 2015, 18:59)chris schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Of- hoe een topic gekaapt kan worden...

Erg jammer indedaad........

Vanaf nu weer graag on-topic verder Confused 
Quote
#12
Tut tut zo erg is het toch niet? Het gaat over Griekse wijnen en dan in aanvang over de website van Kees Wesseling waar ik zelf een bijdrage aan heb geleverd. Dat er kortstondig op onze website wordt gereageerd is toch niet zo off-topic?  Het gaat nog steeds over Griekse wijnen. En waarom zou je overigens in een topic niet een andere richting op mogen gaan?  Is dat niet toegestaan? 

Mvg 
Martin 
Quote
#13
@ Martin, Lees de berichten nou gewoon eens na, vanaf jou eerste, wat lullige, reactie, gaat het alleen maar over fouten in jouw website. De bedoeling van dit topic was om een leuke website onder de aandacht te brengen.
Quote
#14
Waarvan akte. De site van Kees is zeker een leuke, maar mijn vraag/opmerking is toch legaal? 

Mvg 
Martin 
Quote
#15
Ik vind het hoe dan ook raar om in een topic van een ander reclame te maken voor jezelf.

Leuke website, Chris, ook al mis ik nog wel wat wineries, dank voor de tip!
Quote
#16
Welke mis je dan nog Vito?

Mvg 
Martin 

P.S.
Ik zal er de volgende keer een smiley bijzetten om het luchtig te houden. De logica ontgaat mij enigszins als iedereen incl. de importeur /leverancier zelf zijn olijfolie uit Kreta mag aanprijzen en verkopen, of reclame mag maken voor de Griekse week bij de Lidl, maar als ik 1 keer de naam van ons bedrijf noem word ik afgefakkeld. 
Quote
#17
En over Griekse wijnen gesproken: vergeet vooral niet het heerlijke boek van Frederiek Lommen te lezen: "Druiven en droesem, een reis langs Griekse wijngaarden". Uiterst leesbaar omdat de schrijfster heel Griekenland door trekt, bijzondere mensen ontmoet en mooie verhalen hoort.  Je leert meteen heel veel over druivenrassen en wijnsoorten en gaat opeens de plaatselijke foezel meer waarderen. . Een aanrader dus, ook voor Griekofiele bierdrinkers!
Quote
#18
Mooie website Chris, leuk dat je 'm gedeeld hebt!

groet Corrys
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  kook site johan 0 1.069 11 January 2022, 19:39
Laatste bericht: johan
  Zoete Wijnen uit Griekenland metaxa 2 2.341 06 May 2016, 23:08
Laatste bericht: Ger
  proeverij Griekse Wijnen martin 3 3.401 25 October 2015, 08:52
Laatste bericht: martin
  De opmars van Griekse Wijnen buiten Griekenland martin 16 8.902 16 July 2015, 13:04
Laatste bericht: Nanny
  Griekse wijnen in Duitsland martin 0 2.190 27 February 2013, 10:07
Laatste bericht: martin
  Griekse wijnen in NRC martin 3 2.994 16 December 2012, 18:36
Laatste bericht: Ger
  proeverijen Griekse wijnen martin 8 6.462 07 November 2011, 13:08
Laatste bericht: martin
  Proeverij Griekse wijnen martin 4 4.350 06 November 2010, 21:58
Laatste bericht: Koukla

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)