Stin ygeia mas herbekijken?
#1
[Afbeelding: 6r4jy8.png]

Voor de Stin ygeia mas liefhebbers:
Je hoeft tegenwoordig niet meer op Youtube te zoeken als je een aflevering hebt gemist; op
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




  vind je de afgelopen afleveringen keurig op datum gerangschikt. Klik je op het plaatje van de betreffende datum verschijnen er foto's; klik je rechtsonder op 'to video' verschijnt de gehele aflevering.

Bovendien kan je 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




alvast lezen wie er in de eerstkomende aflevering te zien en te horen zullen zijn.

Zomaar een vraagje: wie van de leden kijkt regelmatig naar Stin ygeia mas op Alpha-TV of via hun website?
Quote
#2
Hallo Ger,

nu wij momenteel in Griekenland zitten kijken wij natuurlijk hier Stin ygeia mas op de Griekse televisie. Zijn we thuis dan kijken we via internet. Wij vinden het nog steeds een heel leuk Grieks muziek programma. Soms kijken we ook via internet nog wel eens naar al eerder gedane uitzendingen. Het blijft leuk.

Vanuit een wat regenachtig/beetje zonnig Pogonia een vriendelijke groet,

Kock en Hannie
Quote
#3
ik kijk elke zaterdagavond op mijn laptop Ger, zeker als ik in Nederland ben.
Leuke site, heb hem even vastgezet voor als ik eens iets terug wil kijken.
Bedankt.
Quote
#4
Zou het wel willen bekijken, maar hij blijft alsmaar de reclame laden en de aflevering verschijnt niet Angry
Quote
#5
(04 February 2015, 16:32)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zou het wel willen bekijken, maar hij blijft alsmaar de reclame laden en de aflevering verschijnt niet Angry

Merkwaardig Karel; hier doet ie het gewoon hoor  Rolleyes
Quote
#6
(04 February 2015, 17:26)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(04 February 2015, 16:32)Karel schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zou het wel willen bekijken, maar hij blijft alsmaar de reclame laden en de aflevering verschijnt niet Angry

Merkwaardig Karel; hier doet ie het gewoon hoor  Rolleyes

Bij mij doet hij het ook gewoon.  Perfektbedankt  Ger
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#7
Ik keek tot nu toe dikwijls naar de verschillende fragmenten op YouTube, maar dankzij jouw link kan het nu ook anders.
Dankjewel, Ger!
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#8
Ik kijk altijd als er een uitzending is geweest, meestal op You Tube.
Quote
#9
Na de aanschaf van mijn nieuwe receiver (VU Solo SE) en het installeren van keys met keydownmloader van TechSat, kreeg ik Ant1,Skaï, Mega, Star, m.tv maar kreeg Alpha er niet door.

Na wat ploeg- en zoekwerk kwam ik bij LuxSat terecht en heb ik hun Keydownloader gebruikt en nu werkt alles perfect, ook Alpha, wat bijna de belangrijkste was met Stin ygeia mas.

Ik wil maar duidelijk maken dat blijkbaar toch niet alle keys of downloaders goed zijn.....

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#10
Voor de Στην υγειά μας - liefhebbers: op deze website kan je de laatste uitzendingen nog eens rustig (her)bekijken:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Ga in de rechterkolom naar de pagina's 1 t/m 4 en klik op de gewenste aflevering.
Quote
#11
Bedankt!
Quote
#12
(04 February 2015, 12:30)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Zomaar een vraagje: wie van de leden kijkt regelmatig naar Stin ygeia mas op Alpha-TV of via hun website?

Wij kijken regelmatig naar Stin Giamas op zaterdagavond, een geweldig avond vullend programma.
Sinds oktober is het programma verhuist van Alpha naar Skai.

Kali Mera,

Dick
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Stin yamas tipa 4 3.649 18 September 2015, 22:32
Laatste bericht: tipa
  stin ygeia mas Tzimis Bazoukas 17 11.233 10 September 2013, 20:23
Laatste bericht: Tzimis Bazoukas
  Stin yamas op zaterdag 6 november Ger 7 5.671 21 November 2010, 22:43
Laatste bericht: Brandaki
  Op zoek naar afleveringen Stin Yamas? Ger 6 7.475 16 May 2010, 10:22
Laatste bericht: prasoudi
  Stin Yamas theeke 1 3.669 31 October 2009, 18:35
Laatste bericht: Ger
  Stin Yamas weer terug op de buis Yiannis 4 5.608 25 October 2009, 16:13
Laatste bericht: Choreftis

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)