Vakantiewerk: Part time tax inspectors gevraagd
#1
High quality global journalism requires investment. Please share this article with others using the link below, do not cut & paste the article. See our 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 and 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 for more detail. Email ftsales.support@ft.com to buy additional rights. 
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Greece’s finance minister has proposed seven economic reforms as the “first of a batch” of measures intended to unlock €7.2bn in bailout aid, including the recruiting of “students, housekeepers, even tourists” to serve as undercover tax inspectors.
Quote
#2
(06 March 2015, 18:59)oPetros schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Greece’s finance minister has proposed seven economic reforms as the “first of a batch” of measures intended to unlock €7.2bn in bailout aid, including the recruiting of “students, housekeepers, even tourists” to serve as undercover tax inspectors.

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Er lopen al jaren dat soort mensen rond. Ik sprak enige tijd geleden zo iemand die benzinepompen controleert. Het is veel voorkomend dat pompen gemanipuleerd worden. Je rekent 50 liter af en je krijgt maar 47 liter. En denk maar niet dat dit een zeldzaam verschijnsel is.
Quote
#4
@chris wij krijgen bij onze pomp tegenwoordig ( sinds een paar maanden)een bonnetje waarop precies staat hoeveel liters je getankt hebt, prijs per liter etc en dat komt gelijk automatisch bij die tank vandaan. Ik heb t idee dat dit vrij 'safe' is maar ik kan er naast zitten. 
Quote
#5
Lees dit over wijze van frauderen aan de pomp
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#6
Zal best ergens voorkomen, in/rond de grote steden, maar de genoemde 6 miljoen liter brandstof per jaar zullen heel veel pompen niet halen.
Dan moeten ze 16.438 liter per dag afleveren.
Als ik tank laat ik altijd voor 50 euro bijvullen. De meeste Grieken echter komen niet aan zo'n bedrag hier op het eiland; elke keer 10 - 20 euro is gebruikelijk.
Als elke klant voor 60 euro zou tanken moeten er dus 274 klanten per dag komen. Die zie ik niet. En dan te bedenken dat er vrij veel pomphouders zijn lijkt mij de genoemde winst van een half miljoen dan ook een beetje overdreven.
Quote
#7
Die winst is misschien overdreven, feit is dat je beduveld wordt.
Vriend van mij kwam er achter. Hij heeft en tank waarin max 90 liter diesel gaat. Tank was nog niet eens leeg, maar de pomphouder wist er toch veel meer in te persen dan genoemde 90 liter.
Quote
#8
Gelukkig heb ik dit zelf nog nooit meegemaakt in Griekenland de laatste 37 jaar. Wél in voormalig Joegoslavië waar 5 liter méér inging dan de tankinhoud Undecided
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Tax violation Zorbathagreek 92 26.475 22 November 2019, 12:55
Laatste bericht: IngridAmsterdam
  Tax op huur inkomen en EOT Chrisn 8 6.363 31 August 2016, 22:26
Laatste bericht: Nanny

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)