Goede avond allemaal,
En wij hebben het allemaal van dichtbij meegemaakt , wat meegemaakt zal je nu wel denken......
Nou HOE komen wij op Kreta ?
Dinsdag morgen vanaf Brussel op tijd vertrokken met Aegean naar Athene, vlucht was mooi en snel, voor 16.00 uur op Athene, maar de aansluitende vlucht naar Kreta van
16.15 uur kan je niet halen, dus hadden wij die van 18,00 uur geboekt, deze heeft Aegean al in december gestorneerd en ons overgeboekt op die van 20.00 uur.
Deze ging met vertraging weg uit Athene, en 80 km voor Herhaklion kreeg de piloot door dat hij GEEN toestemming kreeg om te landen, dus weer terug naar Athene.
Aldaar aangekomen, koffer halen van de band, melden aan de service balie en hier kregen wij een voucher voor een overnachting met diner en ontbijt voor het Sofitel,
op de luchthaven.
De volgende morgen waren wij ingedeeld voor de 07.30 uur vlucht. dus weer vroeg op, op het bord verscheen de tekst om 08.00 uur meer informatie over vertrek,
ook om 08.30 uur het zelfde en om 09.00 uur, vlucht gaat NIET door.
Weer de koffer halen van de band, dit duurde alleen meer dan 1 uur, want er waren problemen met materiaal en het sneeuwde hard, afijn,
nieuwe tickets halen voor de 13.00 uur vlucht, en gelijk een tegoed bon gekregen voor eten en drinken op de luchthaven
.
13.00uur, geen vliegtuig aan de pier, om 13.30 uur allemaal naar een andere gate, en hier..... geen vliegtuig !!!!14.00 uur vlucht gaat weer NIET door.
weer koffer halen van de band en opnieuw melden voor één van de latere vluchten die dag, ALS..... die zouden doorgaan.
Inmiddels waren er véél meer mensen voor die vluchten, want ook transavia was geland en daar zaten mensen in voor Kreta.
De chaos werd alsmaar groter, toen hebben wij zelf maar voorgesteld , en wij niet alleen, nog 2 andere Hollanders en een Belgische, wanneer wij nu zelf kiezen voor een vlucht later op donderdag, of dat dan Aegean wéér ons een hotel ter beschikking zouden stellen, zonder kosten?????
Na overleg met het hoofdkantoor is in dit voorstel toegestemd, en niet alleen voor ons, totaal een man of 30, allemaal in het Holliday Inn hotel, 13 km vanaf de luchthaven.
Later op de avond heb ik gezien op die site van flight rader 24.com dat de vluchten die avond WEL zijn doorgegaan, met veel vertragingen.
Nu pas op donderdag 09.30 uur naar Herhaklion gevlogen, heerlijk relaxed en goed aangekomen en een tevreden gevoel over de service van Aegean,
dit mag OOK wel eens gezegd - over geschreven worden !!!!
Op zo'n manier hoef je euroclaim niet voor in te schakelen en hou je tevreden klanten