Wie gaat ???
#1
Een Griekse demonstratie in Nederland tegen Trojka, Merkel, ECB.

Noteer het in uw agenda:
zondag 15 februari 2015. 18.00 uur. Amsterdam - De Dam.

Συγκεντρωση Συμπαραστασης Στην Dam Square Στο Αμστερνταμ Στις 15-2-2015 Και Ωρα 18:00 Για Την Ελληνικη Διαπραγματευση Στο Eurogroup......Διαδώστε το !



[Afbeelding: 2zewfmh.jpg]
Quote
#2
als het doorgaat ,dan ben ik zeker daar. ik dacht dat de tijd is aangepast naar 16 uur. kan nog veranderen . zelfde dag in Brussels ook 12 uur.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#3
Niet enkel volgende zondag in Brussel maar ook al woensdag om 17.30 op het Schumanplein (aan de Europese Commissie)

[Afbeelding: 2e0vc54.jpg]
[Afbeelding: 11wfpk8.jpg]

[Afbeelding: 2mo5xdt.jpg]
Patrick's signatuur
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#4
Ik denk dat het thema niet leeft bij de Oriste-lezers.
heb begrepen dat er tot nu toe ca 700 mensen zich hebben aangemeld.

In ieder geval zijn een aantal parlementariërs in Athene blij verrast door de demonstratie in Amsterdam
Quote
#5
Nou Dick, liep er gistermiddag om 15.00 uur toevallig langs, maar er waren nog geen 100 mensen.
Het leeft hier niet echt of echt niet. Het zag er netjes uit zonder relschoppers. Hulde!
Wim
Quote
#6
hierbij wat foto's geschat dat er 1500 mensen waren.... 


[Afbeelding: 35amyoi.jpg]


[Afbeelding: 69ggid.jpg]


[Afbeelding: 9qxnbl.jpg]
Quote
#7
het was prachtig, zeker meer dan 100 mensen. vredig gelopen, politie prachtig geassisteerd, alles bij elkaar een goede protest. ik zie daar een paar vrienden , ik was hier en daar .
Quote
#8
nog een paar foto's
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




&type=1&pnref=story
Quote
#9
Bazoukas was ook daar
[Afbeelding: 2cieeeo.jpg]
Quote
#10
Leuke foto Tzimis; en ook leuk om een gezicht bij de naam Tzimis Bazoukas te zien Smile
Quote
#11
voor dat ene keer ,omdat het voor een goede doel is.
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)