Zenders 3 oost doen het niet meer
#1
Alle bovenste van de twee frequenties, als op het lijstje hieronder overgenomen)  werken vandaag ineens niet meer (gecodeerd)
De onderste frequentie ook niet. (gecodeerd)
Ik ga de Biss codes maar een proberen te vinden.
Misschien is alles weer eens verplaatst.
Op Eutelsat nu op 12683 H /27500 en 12694H / 27500 maar daar geen signaal.

Als ik meer weet kom ik er op terug. 

Alpha TV Greece
12548 H / 13960 (BISS)
12702 H  / 13960 (BISS)
ANT-1
12548 H / 13960 (BISS)
12702 h / 13960 (BISS)
Macedonia TV
12548 H / 13960 (BISS)
12720 H / 13960 (BISS)
Mega channel
12568 H / 13960 (BISS)
12720 H / 13960 (BISS)
Skai
12568 H / 13960 (BISS)
12720 H  / 13960 (BISS)
Star channel
12568 H / 13960 (BISS)
12720 H / 13960 (BISS)
E-TV
12568 H / 13960 (BISS)
12702 H / 13960 (BISS
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#2
(10 February 2015, 14:26)Yiannakis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Alle bovenste van de twee frequenties, als op het lijstje hieronder overgenomen)  werken vandaag ineens niet meer (gecodeerd)
De onderste frequentie ook niet. (gecodeerd)
Ik ga de Biss codes maar een proberen te vinden.
Misschien is alles weer eens verplaatst.
Op Eutelsat nu op 12683 H /27500 en 12694H / 27500 maar daar geen signaal.

Als ik meer weet kom ik er op terug. 

Alpha TV Greece
12548 H / 13960 (BISS)
12702 H  / 13960 (BISS)
ANT-1
12548 H / 13960 (BISS)
12702 h / 13960 (BISS)
Macedonia TV
12548 H / 13960 (BISS)
12720 H / 13960 (BISS)
Mega channel
12568 H / 13960 (BISS)
12720 H / 13960 (BISS)
Skai
12568 H / 13960 (BISS)
12720 H  / 13960 (BISS)
Star channel
12568 H / 13960 (BISS)
12720 H / 13960 (BISS)
E-TV
12568 H / 13960 (BISS)
12702 H / 13960 (BISS

Ik zit nu op m'n werk maar zal vanavond eens kijken. Voor mij geldt hetzelfde, als ik iets weet vermeld ik het hier.

Ger
Quote
#3
De onderste van de twee gegeven frequenties werken na handmatig invoeren van de juiste biss codes. Zal deze nu gebruiken en niet de bovenste van de twee.
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#4
Inderdaad, 12548H en 12568H hebben nog wel signaal maar geen beeld i.v.m. nieuwe BISS-codering.
Gelukkig hebben we 12702H en 12720H nog met dezelfde zenders dus is er vooralsnog geen probleem........
Quote
#5
Sommige zenders op 12548H en 12568 H zijn deze week onderling verwisseld. Kijk hier voor een actueel overzicht:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Net getest; alles werkt gewoon Smile

NB: de sleuteltjes zijn de bekende van 12702H en 12720H
Quote
#6
Ja Ger, om technische redenen (nieuwe ontvanger) zit ik op een ander sat forum (Luxsat) helpende mensen genoeg maar uiteraard weinig Grieks gerelateerd.

Dus ik lag ook in de soep, nu heb ik juist nog eens laten scannen maar ik krijg op 12548 maar 4 in plaats van 6 zenders en op 12568 maar 4 in plaats van 5 en op de anderen werken m'n sleutels evenmin, alhoewel het hier om een keylijst gaat die je moet downloaden. Dus kan ik zelf weinig aan doen.

Ik wacht nog op antwoord en zie wel wat er nog gebeurd.

Vraag me alleen af, waarom moet die om de haverklap die instellingen wisselen......
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#7
(13 February 2015, 10:11)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Dus ik lag ook in de soep, nu heb ik juist nog eens laten scannen maar ik krijg op 12548 maar 4 in plaats van 6 zenders en op 12568 maar 4 in plaats van 5 en op de anderen werken m'n sleutels evenmin, alhoewel het hier om een keylijst gaat die je moet downloaden. Dus kan ik zelf weinig aan doen.

Ik wacht nog op antwoord en zie wel wat er nog gebeurd.


Dag Choreftis,
Ik weet niet waarom je denkt dat er op 12548 en 12568 respectievelijk 6 en 5 zenders zouden zitten; als je op deze pagina kijkt zal je zien dat er op elke transsponder maar 4 zenders zitten:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Welke sleutels gebruik je? Ze moeten beginnen met 6 ééntjes, dan heb je de goede.

Multiquote:Vraag me alleen af, waarom moet die om de haverklap die instellingen wisselen......
Zolang ik Griekse zenders kijk ben ik niet anders gewend; 'chaos' is niet voor niets een van oorsprong Grieks woord Big Grin
Quote
#8
(13 February 2015, 10:36)Ger schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




[quote pid='39105' dateline='1423815065']
Ik weet niet waarom je denkt dat er op 12548 en 12568 respectievelijk 6 en 5 zenders zouden zitten; als je op deze pagina kijkt zal je zien dat er op elke transsponder maar 4 zenders zitten:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.





Welke sleutels gebruik je? Ze moeten beginnen met 6 ééntjes, dan heb je de goede.

[/quote]

Ja maar als ik hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 kijk zie ik er zes staan????

En zoals ik reed aanhaalde het zit nu zo dat ik via een key-downloader de keys er op zet, ik kan er (met mijn kennis) derhalve weinig aan doen.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#9
(13 February 2015, 11:40)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja maar als ik hier
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 kijk zie ik er zes staan????

En zoals ik reed aanhaalde het zit nu zo dat ik via een key-downloader de keys er op zet, ik kan er (met mijn kennis) derhalve weinig aan doen.

Die zenders zijn pas enkele dagen geleden van transponder geswitcht; zal dus binnenkort nog wel aangepast gaan worden op Kingofsat. Daar staat ook nog dat Alter nog steeds in de lucht is; die zender is echter al sinds een behoorlijke tijd geleden niet meer actief.

Zo te horen staan in die key-downloader nog de oude sleuteltjes. Heb je op 12702 en 12720 wel beeld?
En kan je die key-downloader niet openen en aanpassen (bij voorbeeld met notepad++)?
Quote
#10
Ja Ger maar als ik het goed begrijp staat er op Kingofsat toch helemaal rechts dat deze pas geüpdatet is of heb ik weer mis.

Maar eigenlijk is bij mij alles in de soep gedraaid door een paar dagen geleden een usb stick te willen mounten op de box, en opeens was het black out en kon ik alles opnieuw installeren, en van toen af sukkelde ik met de keys want daarvoor werkte alles perfect.

Als ik nog eens zover kom blijf ik overal met m'n fikken af.....
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#11
(13 February 2015, 13:38)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Ja Ger maar als ik het goed begrijp staat er op Kingofsat toch helemaal rechts dat deze pas geüpdatet is of heb ik weer mis.

Die gegevens worden ook maar aangeleverd door hobbyisten zoals jij en ik. En dan kan er natuurlijk wel eens iets mis gaan.
Zal nog wel aangepast worden denk ik. Ik heb een blindscan gedaan op beide transponders en trof niet meer dan de 4 zenders aan die ook op mijn pagina staan vermeld.......
Quote
#12
Mijn werkende oplossing van 10 februari laat ik maar lekker zo staan en kijk wel weer eens verder als daar problemen optreden.
De codes waren wel makkelijk om even handmatig in te voeren.
Daar zou ik geen nieuwe software voor laden. Dan moet ik alles weer opnieuw instellen.
De transponders lijken me sterker, maar dat kan ook aan het weer liggen.
Ik hoef niet zo fanatiek meer alles werkend te zien wat er mogelijk is. Lekker lui hè. Sleepy
Yiannakis's signatuur με την Ελλάδα εγώ ξυπνάω και κοιμάμαι.....

SAB SKY 4900 HD FTAC -  Triax Schotel  78/80 cm. op Moteck SG 2100A Diseqc 1.2 motor -  Single uni  LNB
Quote
#13
Lightbulb 
Ja Yiannakis, lui maar alles werkend, en dat is nu mijn straf iets werkend naar de knoppen helpen door iets anders te proberen. Angry
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#14
Misschien werken deze codes, heb ik van een Duits forum ze zijn van 11-02-2015.

Hat schon jemand die Probiert 12702 H 13960 und 12720 H 13960 Biss: 11 11 11 33 11 11 11 33


Veel succes


Dick
Quote
#15
(13 February 2015, 19:21)Beems schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien werken deze codes, heb ik van een Duits forum ze zijn van 11-02-2015.

Hat schon jemand die Probiert 12702 H 13960 und 12720 H 13960 Biss: 11 11 11 33 11 11 11 33


Veel succes


Dick

Helemaal goed Dick; dit zijn inderdaad de juiste Wink
Quote
#16
Beste Ger en Yiannakis,

Deze voormiddag na de zoveelste dag van frustraties, dacht ik, ik ga toch eens neuzen in dat key bestand, lukt het niet, gooien we het eraf en zetten we een andere erop, dus aan de slag.

Heb de lijst geopend in Wordpad en daar de bestaande keys vervangen door de hierboven vernoemde, en ja hoor ik heb terug m'n zenders terug.

Volharden in de boosheid zeggen ze wel eens......

Grts, een fijn w-end en toch nog bedankt voor de support.

Choreftis.
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#17
(14 February 2015, 12:58)Choreftis schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Beste Ger en Yiannakis,

Deze voormiddag na de zoveelste dag van frustraties, dacht ik, ik ga toch eens neuzen in dat key bestand, lukt het niet, gooien we het eraf en zetten we een andere erop, dus aan de slag.

Heb de lijst geopend in Wordpad en daar de bestaande keys vervangen door de hierboven vernoemde, en ja hoor ik heb terug m'n zenders terug.

Volharden in de boosheid zeggen ze wel eens......

Grts, een fijn w-end en toch nog bedankt voor de support.

Choreftis.

Fijn dat het gelukt is Choreftis, zo zie je maar wat je allemaal voor mekaar kunt krijgen door wat te experimenteren i.c.m. een stukje support van een forum als dit.
TIP: om dit soort bestanden te bewerken kan je ook de gratis tool notepad++ gebruiken (even downloaden op "notepad++" en meteen aan de slag); dat biedt veel meer mogelijkheden dan Wordpad, bovendien blijven je bestanden altijd intact; dat wil met Wordpad nogal eens misgaan.......

Vraagje: ik ken dat door jou genoemde 'LuxSat-forum' niet echt; zitten daar meer mensen op die ook Griekse zenders proberen te ontvangen? Misschien kan je ze daar ook even attenderen op m'n 'Grieksezender'-pagina (en eventueel op Oriste). Wellicht hebben zij er dan ook iets aan Wink . En mocht men ook daar wijzigingen hebben geconstateerd laat ze gerust even reageren zodat ik m'n lijst ten allen tijden up-to-date kan houden Smile
Quote
#18
Ja Ger, dat forum is wel goed voor algemene satelliet informatie maar niks Griekenland gerelateerd, één persoon heeft de zenders eens gescand om te vergewissen of het probleem bij mij dan wel bij iets anders lag, ik heb trouwens tussen de regels door laten verstaan dat jullie ook bestaan en dat hier andere keys gehanteerd werden dan bij hun, maar daar kreeg ik geen reactie op.

Grts en nog eens bedankt hoor.

Choreftis
Choreftis's signatuur Receiver is een VU Solo SE.
Schotel Triax 88 cm.
Op een Technomate DiSeqc HH motor TM-2200 super.
Quote
#19
Hoppa, zijn de BISS keys gisteren weer veranderd ? Ontvangen jullie vandaag nog op Eutelsat 3E ?
Quote
#20
(21 February 2015, 22:29)jeronimo2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hoppa, zijn de BISS keys gisteren weer veranderd ? Ontvangen jullie vandaag nog op Eutelsat 3E ?

Nee, de transponders 12548H en 12568H liggen er uit, er is momenteel geen signaal daar. Ik wacht nog even met aanpassen van de lijst, wellicht komen ze weer terug zoals de laatste tijd wel vaker gebeurde. Tja, het blijven Grieken, hè?

Maar geen nood, dezelfde acht zenders zijn wel nog gewoon te ontvangen op 12702H en 12720H (ook op 3 oost), heb ze zojuist nog gecheckt. Zelfde keys trouwens.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#21
Hartelijk dank voor deze info Ger. Dat scheelt me een uurtje kou lijden op het dak Smile ik dacht dat er misschien iets mis kon zijn met schotel. We gaan eens op 12702 en 12720 kijken want we missen die zenders toch al snel he. Euxaristw file !
Quote
#22
Komt er niet door. Kan het zijn dat ik een andere LNB hiervoor nodig heb ?
Quote
#23
Het is gelukt, het lag aan mij. We kijken weer Smile ola kala, ola ntaxi
Quote
#24
(22 February 2015, 16:28)jeronimo2 schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Het is gelukt, het lag aan mij. We kijken weer Smile ola kala, ola ntaxi

Ik neem aan dat je 12702H en 12720H bedoelt; die andere 2 transponders zijn namelijk nog steeds uit de lucht......
Quote
#25
Inderdaad.
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Wijziging Griekse zenders op 3.1 graden Oost Rico 25 21.845 04 December 2017, 17:46
Laatste bericht: Rico
  Frequentiewijziging GR-zenders 3 oost Ger 10 9.603 30 June 2013, 00:42
Laatste bericht: teixo
  Steeds meer Griekse zenders op 9º Oost Ger 2 3.850 31 August 2012, 17:21
Laatste bericht: Ger

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 3 gast(en)