Grieksegids nieuws     
Overnachting vanaf Ancona richting Brenner
#1
Wij zoeken een overnachtingsplaats (hotel, pension) langs de autostrada richting Brenner, vanuit Ancona, waar we ook nog laat op de avond kunnen aankloppen.
Iemand ervaringen ?
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#2
Ik overnacht vaak in Modena. De naam van het hotel is geloof ik Fini Baia del Re. Vlakbij afslag Modena-sud. Mooie ruime kamers, bewaakt parkeren. Bij het hotel is een restaurant, iets verderop een steakhouse. Prima,Italiaans,ontbijt . Prijzen varieeren. Ik boek ze via boking.com.
Quote
#3
Bedankt Chris. Ik houd hem in gedachten. 
Heb hem pas in oktober nodig als we weer terug reizen. Normaal gaan we over Venetië, maar bij de Anek reizen de prijzen de pan uit. Vandaar.
vlassada's signatuur kalispera hellas Marjan
Quote
#4
het was lang geleden maar het was zo mooi dat ik vergeet deze hoteletje nooit. gewoon oma achter de balie en de kinderen in dienst. op de heuvel met de wijngarden onder.
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Vandaag geboekt Ancona - Igoymenitsa v.v. iakovos 0 898 13 January 2024, 01:24
Laatste bericht: iakovos
  Ferry vanuit Ancona Patrick 0 607 09 October 2020, 16:14
Laatste bericht: Patrick
  Overnachting buurt van Patras Steph 3 2.229 19 April 2017, 23:14
Laatste bericht: Steph
  Controle in Ancona Beems 15 7.183 24 October 2015, 14:26
Laatste bericht: messara
  Ancona-Noord gesloten JohannesGR 2 2.708 11 August 2015, 19:12
Laatste bericht: Gemert
  Overnachting Piraeus-Athene Τηνα 3 3.582 14 June 2013, 20:52
Laatste bericht: Τηνα

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)