Even voorstellen: Patrick
#1
Kalimera

Mijn naam is Patrick.
Mijn vrouw en ik zijn sinds 3 jaar verliefd op Samos.
We zijn 1 maal, op hotel geweest in Samos stad, maar dat sloeg een beetje tegen ( overal waren er werken ), daarna zijn we altijd naar Pythagorion geweest. Nu heb ik al geboekt voor de maand mei, terug naar Samos en de maand september naar Komeika.
Kan er mij iemand vertellen wat ongeveer de kostprijs is van electriciteit en van het kraantjeswater. Wij zouden in de nabije toekomst misschien een huisje willen kopen maar we zouden wel op voorhand de terugkomende, bijkomende kosten ( water, electriciteit, belastingen, enz. )ongeveer willen weten.
Quote
#2
@Patrick Vangeel: het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal lees. Stuur je zometeen na het eten even een PB
Quote
#3
Waarom alleen een pb Els, misschien zijn er wel meer forum leden die het ook willen weten, ik ben ook wel nieuwsgierig.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#4
@Arthur het is toch een beetje privé informatie. Of wil je soms nog een huis op Samos?
Quote
#5
Daar is niks privé aan, maakt weinig uit waar je gaat wonen Els, alleen de prijs van het water verschilt per m3  en de prijs van de stroom of je veel of weinig verbruikt.
Arthur's signatuur Health is not valued till sickness comes.
Quote
#6
Ja @Arthur. Ik wilde er echter ook nog wat andere dingen bijzetten. Discussie gesloten?
Quote


Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Hallo, even voorstellen: Patrick Patrick 6 4.243 25 October 2010, 16:21
Laatste bericht: anita

Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)