Grieksegids nieuws
Nieuwe routes vanaf België
#1
Misschien interessant voor mensen die riching België wonen!

Jetairfly zal vanaf deze zomer op Thessaloniki vliegen en Thomas Cook zal in samenwerking met Aegean Airways op Chalkidiki, Kefalonia, Skiatos, Karpathos en Samos vliegen.
Quote
#2
Ik heb een tijdje geleden ook gelezen dat Thomas Cook op Karpathos zou vliegen. Toen niet gevonden op de site en nu ook niet.
Quote
#3
(23 February 2015, 23:17)Hilde schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Misschien interessant voor mensen die riching België wonen!

Jetairfly zal vanaf deze zomer op Thessaloniki vliegen en Thomas Cook zal in samenwerking met Aegean Airways op Chalkidiki, Kefalonia, Skiatos, Karpathos en Samos vliegen.

Hilde, bedankt voor de tip... ik heb ook gezocht op de website van Thomas Cook, maar zie geen vluchten van hen naar Karpathos. Kan jij ons een link bezorgen waar die informatie wel op te vinden is? Alvast dank.
vlagreco's signatuur YAMAS !   ->  
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




 
Quote
#4
Hier is een link naar Aegean:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Zij vliegen vanaf Brussel naar Karpathos van 12/2/2015 tot en met 26/3/2015 en van 21/6/2015 tot 13/9/2015 (wel duur vind ik). Misschien heb je er wat aan.

Groetjes,

Annelies
Quote
#5
Ik kan echt geen directe vluchten vinden naar Kefalonia, dus ik weet niet of ik dan wat verkeerd doe?
Quote
#6
(25 February 2015, 08:47)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Hier is een link naar Aegean:

Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.






Zij vliegen vanaf Brussel naar Karpathos van 12/2/2015 tot en met 26/3/2015 en van 21/6/2015 tot 13/9/2015 (wel duur vind ik). Misschien heb je er wat aan.

Groetjes,

Annelies
Quote
#7
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Quote
#8
Thomas Cook Airlines heeft met de stille trom dit jaar zijn bestemmingen met eigen vliegtuigen binnen Europa afgebouwd  (als men een losse ticket naar een overblijvende bestemming koopt moet men nu zelfs via Condor Flugdienst uit Frankfurt betalen). Met veel heisa werd aangekondigd dat er een vijftal 'nieuwe' bestemmingen in Griekenland zouden bijkomen. Uiteindelijk bleek het er maar vier te zijn (Karpathos is weggevallen) en het zouden geen rechtstreekse vluchten worden maar met Aegean. Dit betekent steeds overstap in Athene, en vaak een overnachting aldaar bij heen en terugreis. Daarenboven was het aanbod van Thomas Cook wat betreft hotels in de vier nieuwe bestemmingen zeer schraal te noemen. 

Losse tickets bij Thomas Cook Airlines zijn dus geen mogelijkheid meer en Aegean is inderdaad een zeer dure maatschappij.
We kunnen enkel jaloers zijn op onze Nederlandse vrienden die met Transavia rechtstreeks naar zoveel bestemmingen in Griekenland kunnen. 
Quote
#9
Wij vliegen vanaf Amsterdam rechtstreeks met Aegean naar Rhodos voor 220 euro pp (flexticket). Was voor ons véél goedkoper dan met Transavia of Arkefly. Je moet alleen wel de mazzel hebben dat je toevallig een aanbieding vindt (zoals wij vonden).
Quote
#10
(25 February 2015, 11:08)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij vliegen vanaf Amsterdam rechtstreeks met Aegean naar Rhodos voor 220 euro pp (flexticket). Was voor ons véél goedkoper dan met Transavia of Arkefly. Je moet alleen wel de mazzel hebben dat je toevallig een aanbieding vindt (zoals wij vonden).

Klopt, ik heb onlangs bij Thomas Coock via Condor weliswaar, een ticket gekocht naar Chania 15 Juni voor 171 euro, bagage inbegrepen.  Toch een mooie prijs vind ik.
Quote
#11
Het berichtje dat ik plaatste was aan de hand van een krantenbericht hier in België. Nu ik zelf zoek vind ik ook geen vluchen van Thomas Cook naar Karpathos, wel van Aegean die inderdaad aan de dure kant liggen.

Hilde
Quote
#12
(25 February 2015, 14:24)kritikaster schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




(25 February 2015, 11:08)rhodosliefhebber schreef:
Forummededeling: De links en/of foto's in dit bericht zijn alleen zichtbaar voor leden van dit forum.
Ben je (nog) geen lid registreer je dan eerst en word lid. Ben je al lid meld je dan aan.




Wij vliegen vanaf Amsterdam rechtstreeks met Aegean naar Rhodos voor 220 euro pp (flexticket). Was voor ons véél goedkoper dan met Transavia of Arkefly. Je moet alleen wel de mazzel hebben dat je toevallig een aanbieding vindt (zoals wij vonden).

Klopt, ik heb onlangs bij Thomas Coock via Condor weliswaar, een ticket gekocht naar Chania 15 Juni voor 171 euro, bagage inbegrepen.  Toch een mooie prijs vind ik.

Vandaag staat die op 201 euro, en 351 euro naar Heraklion !
Dus voor diegenen die kunnen kiezen tussen Chania en Heraklion afhankelijk van je eindbestemming kunnen veel geld in de zakken houden.
Quote
#13
Het is voor veel mensen jammer dat zij niet heel ver vooruit kunnen beslissen vanwege school en werk. Angry
Maar Thomas cook had in November al aanbiedingen voor mei van € 100,-- retour Brussel - Chania. Big Grin
zo ver vroeg van te voren heb ik het nog nooit gezien voor zulke lage prijzen. Huh
Regelmatig kijken is mijn advies en dan kan je wel eens geluk hebben Big Grin
Quote


Ga naar forum:


Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)